• Σχόλιο του χρήστη 'Σταμίνα Κοτσιώνη' | 9 Ιουνίου 2010, 21:01

    1) Αξιοκρατικά κριτήρια επιλογής των επιμορφωτών 2) Επιμόρφωση μετά το διορισμό 3) Διαφορετικά, προαιρετική συμμετοχή και μοριοδότηση για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 4) Αξιολόγηση του καθηγητή καθ'όλη τη διάρκεια της θητείας του ως εκπαιδευτικού. Θα ήθελα να προσθέσω το εξής: Είμαι απόφοιτη του κλασικού τμήματος φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχουμε διδαχτεί πολλά μαθήματα αρχαίων, γλωσσολογίας, νέων, παιδαγωγικών, ψυχολογίας και γενικά θεωρώ ότι είμαστε επαρκώς καταρτισμένοι. Είναι δύσκολη σχολή σε σχέση με τις άλλες "φιλολογίες" και δύσκολα βγάζεις ένα καλό βαθμό (Ο μέσος όρος είναι το 6 έως 7 το πολύ). Είναι πάρα πολύ άδικο απόφοιτοι του Φ.Π.Ψ. ή του ιστορικού-αρχαιολογικού να έχουν τα ίδια επαγγελματικά προνόμια-δικαιώματα με εμάς, τη στιγμή μάλιστα που απόφοιτοι του Φ.Π.Ψ διδάσκονται μόνο 2 (!) μαθήματα αρχαίων στη σχολή τους και τελειώνουν με πολύ καλό βαθμό (Μέσος όρος 8-9) και μάλιστα με το νέο νόμο θα πριμοδοτούνται στις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ. Τι θα γίνει με αυτό το θέμα? Είναι άδικο για εμάς, ηθικά απαράδεκτο να θεωρούνται φιλόλογοι αυτοί οι απόφοιτοι. Όλοι εμείς του κλασικού τμήματος έχουμε αγανακτήσει!!! Θα πρέπει να επανεξετάσετε το θέμα.-