Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών1. Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς;Σχόλιο του χρήστη Μαρκόπουλος Γιάννης | 10 Ιουνίου 2010, 17:46
	| 
				Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού  Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση  | 
			
			
			
				Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου  | 
				
			
			
			Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress.  | 
			
Η διαρκής επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών θεωρείται εκ των ων ουκ ανευ, για να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του σύγχρονου σχολείου. Η επιμόρφωση- επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών πρέπει να είναι μια συνεχής διαδικασία. Προτείνω αυτές οι επιμορφώσεις να γίνονται εξ αποστάσεως μέσω των νέων τεχνολογιών. Δεν πρέπει όμως να παραγνωριστεί η σημασία της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, που επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς της κάθε σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο σχολικό σύμβουλο να διαμορφώσουν επιμορφωτικά προγράμματα κατάλληλα για το διαφορετικό συγκείμενο κάθε σχολείου. Ο χρόνος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επιμορφώσεις θεωρώ πως πρέπει να είναι εκτός του σχολικού ωραρίου, όπως Σαβατοκύριακα, μετά τη λήξη των μαθημάτων (Ιούνιο)ή πριν την έναρξή τους (Σεπτέμβριος).