• Σχόλιο του χρήστη 'Σαλονικίδης Γιάννης' | 11 Ιουνίου 2010, 11:42

    Το σημαντικότερο κίνητρο για να συμμετάσχει ένας εκπαιδευτικός σε οποιαδήποτε επιμόρφωση είναι να ικανοποιείς τις ανάγκες του (προσωπικές, επαγγελματικές) - τα εσωτερικά κίνητρα είναι πάντοτε πιο ισχυρά σε σχέση με τα εξωτερικά. Αυτό σημαίνει πως οι κεντρικά σχεδιασμένες επιμορφώσεις - που δε λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα αιτήματα των εκπαιδευτικών - είναι καταδικασμένες σε αποτυχία. Στις επιμορφώσεις αυτές πιθανόν να υπάρξει συμμετοχή, λόγω μορίων, οικονομικές απολαβές κλπ. αλλά θα αποτύχει η επιμόρφωση στους στόχους της. Άρα το προσφορότερο μοντέλο επιμόρφωσης είναι αυτό της ενδοσχολικής, με θεματολογία που προκύπτει ύστερα από απόφαση των οικείων συλλόγων διδασκόντων, με επιμορφωτές που θα επιλέξουν οι εκπαιδευτικοί και μικτό μοντέλο παρακολούθησης (διαζώσης και ΕξαΕ).