• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 12 Ιουνίου 2010, 03:09

    Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η δια βίου εκπαίδευση είναι εκ των ουκ άνευ επιβεβλημένες. Προγράμματα όπως αυτά της κατάρτισης στις Νέες τεχνολογίες και επιμόρφωσης των εκπ/κών στην αξιοποίησή τους στη διδασκαλία είναι απαραίτητα. Ένας σημαντικότατος παράγοντας μου μπορεί να συμβάλλει στην επιτυχία ή την αποτυχία της επιμόρφωσης είναι οι επιμορφωτές. Για το σκοπό αυτό η πολιτεία θα πρέπει να αξιοποιήσει πρώτιστα ως επιμορφωτές εκπ/κούς που κατέχουν διδακτορικά ή μεταπτυχιακά διπλώματα πάνω στο αντικείμενο της αξιοποίησης των ΤΠΕ στην εκπ/ση. Κατά το παρελθόν η πολιτεία με τον αποκλεισμό τους απαξίωσε τις σπουδές τις οποίες η ίδια παρέχει και μάλιστα χρηματοδοτεί(χορήγηση άδειας, επίδομα άδειας). Τίτλοι, εισηγήσεις σε συνέδρια, συγγραφικό έργο και εκατοντάδες ώρες διδασκαλίας σε μια αναξιοκρατική πολιτεία δυστυχώς δεν μετρούν. Μήπως ήρθε επιτέλους η ώρα να κεφαλαιοποιήσει η πολιτεία την επένδυσή της ή το ελληνικό "παράδοξο" θα συνεχιστεί; Στα Πανεπιστήμια υπάρχει ένα πλήθος από αξιολογότατες εργασίες (λογισμικά)βασισμένα πάνω σε σύγχρονες θεωρίες μάθησης, με πειραματική εφαρμογή μέσα στις τάξεις και σαφώς ποιοτικότερα από αυτά που κατά καιρούς στέλνονται στα σχολεία μας. Τα έχει αναζητήσει κανείς; Μήπως από το να σκονίζονται μέσα στα ντουλάπια και σε συνθήκες οικονομικής κρίσης ήρθε η ώρα να ανακαλύψουμε ότι μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε και να ξεφύγουμε από τα γνωστά εμπορικά πρότυπα; Ερωτήσεις κάνω. Είθε να πάρω κι απαντήσεις.