• Σχόλιο του χρήστη 'irene' | 12 Ιουνίου 2010, 10:19

    Πιστεύω οτι και μόνο που αντιληφθήκατε πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα της αμορφωσιάς των εκπαιδευτικών είστε σε καλό δρόμο. Αυτά που προσπαθείτε να λανσάρετε τώρα, στον Καναδά για παράδειγμα ήταν πραγματικότητα το 1985 που πήγα για σπουδές. Η θεωρία γινόταν σε τάξη,αλλά η προσέγγιση της και η επεξεργασία της καθώς και η εξέταση της γινοταν μέσω υπολογιστών για να κάνουμε έλεγχο εμείς οι ίδιοι τι μάθαμε κι όχι για να πάρουμε βαθμό. Τον βαθμό τον πέρναμε όταν πηγαίναμε να εφαρμόσουμε αυτά που μάθαμε μέσα στην τάξη για 2 εξάμηνα με την αμέριστη βοήθεια του δασκάλου της τάξης, που μας βάζαν να διδάξουμε, και του καθηγητή μας. Στο τέταρτο έτος που έκανα το λάθος να πάρω μεταγραφή στο πανεπιστήμιο της Αθήνας εκεί απλά έκανα ότι έκανα μέχρι τα 18 μου.Παπαγάλιζα και έμαθα να κάνω "σκονάκια".Γιατί είναι ο τρόπος διδασκαλίας και τα βιβλία έτσι.Γιατί ο καθηγητής είχε μέσον και δίδασκε και δεν μας είχε και καμιά όρεξη να τον ενοχλούμε συνέχεια με τις ερωτήσεις μας. Τέλος πάντων ότι είχα μάθει αυτά ήταν.Ευτυχώς πολύ πάνω από τον ελληνικό μέσο όρο. Το κακό όμως με τον έλληνα είναι ότι "τα ξέρει όλα" και βολεύεται με τα υπάρχοντα χωρίς παραπέρα αναζητήσεις.Και άντε τώρα να τον ταρακουνήσεις. Γεγονός είναι ότι μόλις ανακοινώθηκε αυτό περί παιδαγωγικής κατάρτησης μου έγινε πρόταση απο φίλη με 500 ευρο να μου σταλεί η βεβαίωση στο σπίτι χωρίς παρακολούθηση και μελέτη από ινστιτούτο κανονικό. Αποδείχτηκε ακόμα μια φορά ότι αν κάποιος θέλει να μάθει δεν περιμένει από σας επιμόρφωση.Και όλοι οι άλλοι θα βρούν άλλο τρόπο να "μάθουν". Γνώμη μου είναι πάντως πως αν δώσετε προσεγμένο υλικό μέσω υπολογιστών και τη δυνατότητα μέσα σε κανονικές τάξεις παρουσίασης διδασκαλίας από τους σύγχρονους επιμορφωμένους σας που θα ταξιδεύουν αυτοί στα κατά τόπους σχολεία ,θα πιάσουν τόπο τα λεφτά που θα ξοδέψετε.Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.