Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών3. Σε ποια από τα παρακάτω θέματα θεωρείτε ότι υπάρχει ανάγκη να επιμορφωθούν οι Εκπαιδευτικοί;Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 14 Ιουνίου 2010, 19:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν έχει σημασία το αντικείμενο της επιμόρφωσης. Χρειάζεται να γίνει επιμόρφωση σε όλα τα αντικείμενα, οπότε και να μπορεί να υπάρξει επιλογή από τον εκπαιδευτικό. Το σημαντικό είναι το πώς και από ποιους θα γίνει η επιμόρφωση. Γιατί αν ακολουθηθεί το σημερινό μοντέλο μόνο επιμόρφωση δε θα λέγεται. Πρέπει να τηρείται αυστηρά το ωράριο, να παίρνονται αυστηρά παρουσίες και η επιμόρφωση να γίνεται μόνο από ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ. Η πείρα μου από επιμορφώσεις από σχολικούς συμβούλους, πιστοποιημένους εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες είναι τραγική. Δεν έχει κανένα νόημα. Άλλωστε θα μπορούσε να γίνει και ενδοσχολικά. Μόνο το πανεπιστήμιο μπορεί να προσφέρει σωστή επιμόρφωση. Επίσης, επιμόρφωση στις ΤΠΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. Ήδη έχει πιστοποιηθεί η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και τρέχουν προγράμματα επιμόρφωσης σε Α' και Β' επίπεδο. Αν οι συνάδελφοι πήραν την πιστοποίηση (και τα λεφτά) χωρίς να μάθουν τίποτα, δε φταίει το υπουργείο. Υπάρχει και η αυτομόρφωση.