• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Παπαδοπούλου' | 25 Νοεμβρίου 2009, 15:12

    Να προσδιοριστεί όχι μόνο ο αριθμός των θέσεων, αλλά και η φύση του αντικειμένου τους. Οι θέσεις προς απόσπαση να προκηρύσσονται, ώστε να ξέρουν απο πριν οι αποσπασμένοι σε ποιόν τομέα θα αποσπασθούν και ποιό θα είναι το αντικείμενο εργασίας τους. Γιατί αυτή τη στιγμή σε πολλές περιπτώσεις συμβαίνει να γίνεται μία απόσπαση και ο αποσπασμένος βρίσκεται είτε σε αδράνεια, είτε σε θέση που δεν έχει να κάνει με τις γνώσεις του, είτε σε θέση που δεν τον ενδιαφέρει, είτε να αλλάζει αντικείμενο από χρονιά σε χρονιά. Οπότε τί να αποδώσει;Απλα βολεύεται. Θα πρέπει επίσης να προβλεφθεί κάτι για τους εκπαιδευτικούς που είναι χρόνια αποσπασμένοι. Πιστεύω πως δεν είναι σωστό να κρατάνε την οργανική τους και να τη στερούνε από άλλους συναδέλφους που είναι χρόνια στα σχολεία και δεν έχουν ακόμη οργανική. Σε μερικές ειδικότητες υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Προτείνω είτε να την χάνουν (αφού απουσιάζουν επί σειρά ετών), είτε να ανοίγει δεύτερη οργανική για εκπαιδευτικό, ο οποίος έχει εκπαιδευτική δράση. Θα πρότεινα εθελοντικές μετατάξεις για όσους εκπαιδευτικούς προτιμάνε τα γραφεία (και είναι αρκετοί), ώστε και η διοίκηση να αποκτήσει σταθερό διοικητικό προσωπικό, που θα είναι πιο αποδοτικό, και να εξομαλυνθεί η κατάσταση στα σχολεία, που ταλαιπωρούνται κάθε χρόνο από τις αποσπάσεις. Έτσι το Υπουργείο θα ξέρει ποιοί είναι οι διοικητικοί, ποιοί οι εκπαιδευτικοί. Ελάχιστες θέσεις, όπου είναι απαραίτητοι εκπαιδευτικοί, λόγω γνώσεων και εμπειρίας, ας καλύπτονται από αποσπασεις. Οι αποσπάσεις για διοικητικές θέσεις πρέπει να ελαχιστοποιηθούν.