• Σχόλιο του χρήστη 'Κόλλιας Χρήστος' | 16 Ιουνίου 2010, 10:29

    Πολλοί αντιδρούν στα επιμορφωτικά προγράμματα με τον ισχυρισμό ότι οι επιμορφωτές είναι άνθρωποι που έχουν απομακρυνθεί από την τάξη ή ακόμα ότι τα διδακτικά σχέδια που προτείνουν δεν είναι εφαρμόσιμα σε μια "πραγματική" τάξη στον "πραγματικό" χρόνο του 40λεπτου. Επειδή ο ισχυρισμός δεν απέχει πολύ από αυτό που έχουμε ζήσει στα διάφορα σεμινάρια που έχουμε παρακολουθήσει, προτείνουμε η επιμόρφωση να μεταφερθεί μέσα στην τάξη με τον εξής τρόπο: --- Σε κάθε εκπαιδευτικό να προστεθεί στο ωράριό του (χωρίς βέβαια να αυξηθεί το ωράριό μας- να θεωρείται δηλαδή διδακτική και αυτή η ώρα) μια ώρα παρακολούθησης του μαθήματος ενός συναδέλφου τής ίδιας ή ακόμα και διαφορετικής ειδικότητας της ίδιας ή κοντινής σχολικής μονάδας. Με αυτό τον τρόπο (ουσιαστικά ανέξοδο για το κράτος) ο σύλλογος θα γίνει πράγματι μια ζωντανή παιδαγωγικά κοινότητα και οι μαθητές θα νιώσουν ότι υπάρχει ενδιαφέρον για τη βελτίωση του μαθήματος. Στο σχολικό πρόγραμμα οι ώρες αυτές μπορούν να προγραμματίζονται ανα τρίμηνο.