• Σχόλιο του χρήστη 'Γαλανός Δημήτριος' | 16 Ιουνίου 2010, 19:35

    Η κατανόηση της χρησιμότητας της επιμόρφωσης αποτελεί κατά τη γνώμη μου και το μεγαλύτερο κίνητρο. Ακριβώς γι αυτό τον λόγο αυτή τη φορά δεν θα πρέπει να έχει θέση ο συγκεντρωτισμός και ο θεωρητισμός στην επιμόρφωση, Συμφωνώ απόλυτα με τους συναδέλφους που γλαφυρά περιέγραψαν την εικόνα του βαριεστημένου εκπαιδευτικού που περιμένει απελπισμένα να τελειώσει ή ώρα του σεμιναρίου, που του επέβαλαν άνωθεν με το ζόρι ή το κάνει «οικειοθελώς» προκειμένου να πάρει το χαρτί, το έπαθλο του υπουργείου, που θα του δώσει κάποια μόρια. Επιτέλους πρέπει να σοβαρευτούμε μπροστά σε ένα τόσο σημαντικό θέμα. Εργαστείτε ώστε να μας πείσετε ότι αξίζει τον κόπο να χάσουμε λίγο από τον ελεύθερο χρόνο μας, υποσχεθείτε μας ότι θα μάθουμε τι πρέπει να κάνουμε αύριο στην τάξη και ότι θα το κάνετε πρώτοι εσείς για να μας το δείξετε. Κλείστε τα αυτιά σας σε όλους αυτούς που προτείνουν βαρύγδουπα επιμορφωτικά προγράμματα με σκοπό το κέρδος και μόνον και αφουγκραστείτε την αγωνία του μέσου εκπαιδευτικού. Πέρα από τα παραπάνω τα οποία θεωρώ κεφαλαιώδους σημασίας θα πρέπει να προσεχθούν θέματα χρόνου, προσβασιμότητας και μετακινήσεων. Οι εκπαιδευτικοί είναι πέρα από αυτό άνθρωποι με προσωπική ζωή, ενδιαφέροντα και υποχρεώσεις. Οι σύγχρονες αντιλήψεις της εκπαίδευσης ενηλίκων επιβάλλουν ευελιξία και σεβασμό στον επιμορφούμενο και στις ανάγκες του. Οι Τ.Π.Ε δίνουν δυνατότητες για την πραγματοποίηση ευέλικτων σχημάτων και λύσεων, που μπορεί να στενοχωρούν το κατεστημένο διαμοιρασμού γνώσης της χώρας μας, αλλά σίγουρα κοστίζουν λιγότερο και αποδίδουν περισσότερο.