• Σχόλιο του χρήστη 'apostolou ioannis' | 17 Ιουνίου 2010, 01:26

    Η διαβούλευση είναι μια εντελώς καινούρια διαδικασία, για την οποία δεν υπάρχει καμιά εμπειρία ούτε απ’ το υπουργείο ούτε και απ’ τους εκπαιδευτικούς. Δυστυχώς, αναφορικά με την πρώτη που έγινε τέλη Νοεμβρίου σχετικά με το πολυνομοσχέδιο, υπήρχε η υπόσχεση για επανάληψή της μετά την διαμόρφωση του προσχέδιου, πριν την τελική κατάθεσή του, κάτι όμως που δεν έγινε. Αυτό και μόνο είναι μια κακή αρχή. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί όπως φαίνεται και απ’ την συμμετοχή ένιωσαν ότι μάλλον είναι ένας ακόμη νεωτερισμός για εντυπωσιασμό ή για αποπροσανατολισμό. Προσωπικά ελπίζω σε μια έννοια διαβούλευσης που αναδεικνύει τα θέματα σε βάθος. Οι πολλές γνώμες δεν είναι οχλοβοή, αλλά δείχνουν την πολυπλοκότητα των ζητημάτων. Αν οι ειδικοί καταπιαστούν σοβαρά με αυτές μπορούν να έχουν σαφέστερη εικόνα για πολλά σκοτεινά σημεία. Για παράδειγμα, απ’ την προηγούμενη διαβούλευση, στο θέμα με τον τρόπο πρόσληψης, είχα την αίσθηση ότι σχεδόν κανείς δεν υπεραμύνθηκε του διαγωνισμού σαν ουσιαστικού τρόπου επιλογής. Παρόλα αυτά, στον νέο νόμο, πρέπει όλοι να δίνουν στον διαγωνισμό. Και υπάρχει μια φημολογία ότι αυτός θα είναι περισσότερο αντικειμενικός. Θέλω να πιστεύω ότι ο σκεπτικισμός των εκπαιδευτικών για τον διαγωνισμό, επηρέασε ώστε αυτός να βελτιωθεί με κάποιο τρόπο και πιθανόν υπογράμμισε ότι η επιμόρφωση είναι περισσότερο αναγκαία από μια τρίωρη εξέταση σε σχέδιο διδασκαλίας επί χάρτου.