• Σχόλιο του χρήστη 'τσουκνάκη ελ' | 17 Ιουνίου 2010, 10:44

    Έγκαιρη γνώση περιεχόμενου, στόχων, μεθοδολογίας, Σύνδεση της θεωρίας με τη διδακτική πράξη στην τάξη, Ικανοποίηση των εκάστοτε επιμορφωτικών αναγκών, Ενεργός συμμετοχή στη διαμόρφωση του προγράμματοςσε άμεση σχέση με την ειδικότητα. Όσο για κίνητρα, αναρωτιέμαι αν χρειάζεται να δίνονται κίνητρα για τη μόρφωση. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι δεν πρόκειται για άλλο ένα κακοσχεδιασμένο πρόγραμμα.