• Σχόλιο του χρήστη 'τσουκνάκη ελ' | 17 Ιουνίου 2010, 11:09

    για να αποφασίσουμε για την επιμόρφωση των κπαιδευτικών θα πρέπει πρώτα να αποσαφηνίσουμε τι είδους σχολείο θέλουμε. Υπηρετώ στην τεχνική εκπαίδευση και το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα μετά από 15 χρόνια προϋπηρεσίας και άλλα τρία σαν μαθήτρια τεχνικών σχολείων είναι δεν ουδέποτε υπήρξε σαφής και ξεκάθαρος στόχος και μακροπρόθεσμος σχεδιασμός για την τεχνική παιδεία, η οποία θα έπρεπε να αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο μιας κοινωνίας που θέλει να προοδεύσει. Αν μετρήσει κανείς τις αλλαγές που έχουν γίνει τα τελευταία μόνο χρόνια στην τεχνική παιδεία, αλλά και την κατάλαξη των τεχνικών σχολείων σήμερα, μετά από δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που δαπανήθηκαν, θα πάρει μόνο μια μικρή γεύση από την αναποτελεσματικότητα των εκάστοτε υπουργών αλλά και από την βαθιά απογοήτευση μαθητών και εκπαιδευτικών. Στα τεχνικά επαγγέλματα τα πράγματα εξελίσσονται ταχύτατα. Όσοι εκαπιδευτικοί λοιπόν θέλουν να μπορούν να σταθούν έστω και υποτυπωδώς στην τάξη και το εργαστήριο, φροντίζουν από μόνοι τους να επιμορφωθούν. Δεν φτάνει βεβαίως αυτό. Πολλές φορές τα βιβλία είναι ακατάλληλα οπότε αναζητούμε μόνοι μας ανανεωμένο και ακτάλληλο εκαπιδευτικό υλικό. Τα εργαστήρια είναι πλημμελώς ή και καθόλου εξοπλισμένα οπότε εφευρίσκουμε τρόπους να δείξουμε αυτό που πρέπει (υλικό από τη βιομηχανία, τεχικά φυλλάδια και περιγραφές, επιμορφωτικές ταινίες, κ.α). μπορεί όμως να λυθεί το πρόβλημα και να χτιστεί στέρεη και άξια λόγου τεχνική παιδεία μέσα από τέτοιες πρακτικές;