• Σχόλιο του χρήστη 'TAKHS A' | 17 Ιουνίου 2010, 16:57

    Για να υπάρχουν αποτελέσματα απο το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα: Θα πρέπει να περιορίσετε τον αριθμό των σχολείων που θα λάβουν μέρος.Μπορούμε και με λίγα σχολεία να έχουμε δεδομένα.Εκτός εάν μας ενδιαφέρει ο όγκος και όχι η μελέτη και η εφαρμογή αυτών των δεδομένων.(Δεν θα ήθελα να πιστεύω οτι μας ενδιαφέρει ο μεγάλος αριθμός των σχολείων για να μοιραστούν τα σχετικά κονδύλια). Θα πρεπει να καλέσετε σχολεία που επιθυμούν να συμμετάσχουν προσφέροντας σαν κίνητρο την προβολή τους. Θα έπρεπε να υπολογίσετε και μειωμένο διδακτικό ωράριο όσο χρόνο διαρκεί το πρόγραμμα στα συγκεκριμένα σχολεία διότι σύμφωνα με την εγκύκλιο υπάρχει φοβερά αυξημένος χρόνος απασχόλησης των καθηγητών.Εκτός εάν εφαρμόσετε το πρόγραμμα μόνο στο κομμάτι που αφορά αυστηρά και μόνο τα διδακτικά καθήκοντα των καθηγητών και όχι τα διαχειριστικά ή άλλα της σχολικής μονάδας. Θα πρέπει να υποσχεθείτε την πλήρη ανωνυμία των δεδομένων που θα λάβετε. Τέλος θα πρέπει να είστε σαφής στο τι ζητάτε μέσω του προγράμματος και κυρίως ποιες θα είναι οι διαδικασίες, αλλιώς ασάφειες δεν νοούνται.Ούτε νοείται η γνωστή προχειροδουλειά του στυλ "προχωράμε και όπου μας βγάλει".Γιατί δεν θα μας βγάλει σίγουρα πουθενά. Τέλος θα πρέπει να έχει προσαρμοστεί το πρόγραμμα στα Ελληνικά δεδομένα.Δεν μπορεί κάθε φορά που κάθε σύμβουλος ή στέλεχος γυρνάει από μια χώρα που έκανε το μεταπτυχιακό του να θέλει και να εφαρμόσει από ένα κομματάκι σύμφωνα με το αντίστοιχο της χώρας που σπούδασε.(Έτσι έχουμε αγγλοσαξονικά προγράμματα,σκανδιναβικά προγράμματα,Αμερικάνικα,Κυπριακά αλλά δεν έχουμε τελικά Ελληνικά.Ή έχουμε ένα συνονθύλευμα=τουρλουμπούκι= που τελικά μας χαρακτηρίζει.Ούτε και η γνωστή "ατάκα" του κάθε σύμβουλου που λέει:<> ισχύει.Στην Αγγλία 3μμ η ώρα τον χειμώνα είναι σκοτάδι, όταν στην Ελλάδα πολλοί κάνουν μπάνιο ακόμα στην θάλασσα.)