• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕ' | 18 Ιουνίου 2010, 11:23

    Προτείνω το μεικτό σύστημα Η εσωτερική αξιολόγηση πραγματοποιείται από τους εμπλεκομένους στην εκπαιδευτική διαδικασία της σχολικής μονάδας (εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς) και αξιολογεί τον βαθμό επίτευξης των στόχων που έχουν τεθεί με την έναρξη του σχολικού έτους. Η εξωτερική παρεμβαίνει όταν ο βαθμός επίτευξης των στόχων που έχει θέσει η σχολική μονάδα είναι χαμηλός, αποδίδοντας ευθύνες κατά περίπτωση (Υπουργείο, Διευθύνσεις Γραφεία, Δήμος, σχολική μονάδα) και προτείνει λύσεις. Απαραίτητη προυπόθεση για να υπάρξει εξωτερική αξιολόγηση είναι διαφάνεια και αξιοκρατία στην επιλογή αυτών που θα αξιολογήσουν χωρίς "κομματικά δεκανίκια" Τέλος οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης και αν επιλεγεί πρέπει να ξεκινά από πάνω