• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕ' | 18 Ιουνίου 2010, 11:39

    Επειδή για την κατάσταση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν μπορεί πάντα να φταίνε "οι άλλοι" και να αναλάβουμε όλοι, όσοι εμπλεκόμαστε, τις ευθύνες που μας αναλογούν προτείνω τους παρακάτω στόχους της αξιολόγησης Εντοπισμός αδυναμιών, διαπίστωση προβλημάτων και δημιουργία συνθηκών για βελτίωση Ενεργοποίηση όλων των παραγόντων της εκπαιδευτικής κοινότητας Καλλιέργεια της συμμετοχικής ευθύνης και της αυτοδέσμευσης των εκπαιδευτικών σε κοινά αποφασισμένες δράσεις Διάχυση καλών πρακτικών Τέλος επειδή όλα τα δάκτυλα δεν είναι ίδια και δεν κάνουν όλοι για τη δουλειά του σχολικού συμβούλου, Διευθυντού εκπαίδευσης, προισταμένου γραφείου, διευθυντού σχολικής μονάδας εκπαιδευτικού η αξιολόγηση πρέπει να προβλέπει μέσα από διαφανείς διαδικασίες και ασφαλιστικές δικλείδες την υποχρεωτική μετάταξη όσων κρίνονται ανεπαρκείς, σε άλλη θέση στο Δημόσιο τομέα