• Σχόλιο του χρήστη 'DEG' | 18 Ιουνίου 2010, 12:28

    Ναι στην αξιολόγηση - οπωσδήποτε ΝΑΙ. Αλλά. Αλλά με κάποιες προϋποθέσεις. ΠΟΙΟΣ και με ΤΙ κριτήρια θα αξιολογεί ??? Ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδος που οι καθημερινές του εργασίες πνίγονται από γραφειοκρατικά και διαδικαστικά θέματα ; ή οι υπόλοιποι συνάδερφοι από τον Σύλλογο Διδασκόντων που δεν έχουν γνώση του γνωστικού αντικειμένου ; Ένα «Μεικτό σύστημα εξωτερικής και εσωτερικής αξιολόγησης» όπως αναφέρεται ίσως είναι ενδιαφέρον να εξεταστεί. Στο «εσωτερικό» πιθανόν ναι βρεθεί κάποια φόρμουλα αποτελούμενη από α/ μαθητές (εκπαιδευτική διαδικασία – μεταδοτικότητα – ευσυνειδησία – "στήσιμο" στην τάξη κλπ) β/ γονείς (προσβάσιμος εκπαιδευτικός – πληροφόρηση και ενημέρωση σχετικά με την φοίτηση / διαγωγή / επίδοση μαθητή) γ/ εκπαιδευτικούς (για την συνεργασία με το Σύλλογο – την συμμετοχή σε αποφάσεις και δραστηριότητες της Σχολικής Μονάδος κλπ) δ/ Διευθυντή Σχολικής Μονάδος (για το τυπικό της προσέλευσης [μην το γελάτε] – την συμπεριφορά εντός και εκτός τάξης [σ’ αυτό ούτε καν να χαμογελάσετε] – και γενικότερα σαν εργαζόμενος) Στο «εξωτερικό» θα μπορούσε να υλοποιηθεί με α/ Σχολικό Σύμβουλο ανά 2 με 3 σχολεία, με τουλάχιστον εβδομαδιαία επίσκεψη. β/ Ομάδα συναδέλφων αποτελούμενη από άτομα της ίδιας ειδικότητας και της ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας που θα ανταλλάσει προτάσεις και εμπειρίες για την βελτίωση της όλης διαδικασίας ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ: 1/ Η εκλογή των αξιολογητών να γίνει με αντικειμενικά κριτήρια (πραγματικά αντικειμενικά – ΟΧΙ συνδικαλιστικά). 2/ Η αξιολόγηση θα είναι ΑΜΦΙΔΡΟΜΗ. Δηλαδή ναι να με αξιολογήσουν αλλά στο τέλος του έτους και εγώ να τους αξιολογήσω.