• Σχόλιο του χρήστη 'Panos' | 18 Ιουνίου 2010, 12:45

    Συμφωνώ με τη χρήση του μεικτού συστήματος αξιολόγησης (εσωτερικής- εξωτερικής). Η εσωτερική αξιολόγηση θα πρέπει να πραγματοποιείται από όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία της σχολικής μονάδας (εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς), ενώ η εξωτερική αξιολόγηση θα γίνεται από τριμελείς ομάδες έμπειρων αξιολογητών. Με τον τρόπο αυτό θα έχουμε μια πιο αντικειμενική εικόνα για την λειτουργία του σχολείου. Θα πρέπει ο στόχος της αξιολόγησης να είναι η επιβοήθηση του σχολείου μέσω της παροχής πληροφοριών για την βελτίωση της λειτουργίας του, και όχι η απόδοση ευθυνών, που τόσο αβασάνιστα προτείνεται από μερικούς. Μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στα ακόλουθα σημεία: α) καθορισμός δεικτών αξιολόγησης (μια διαβούλευση θα ήταν χρήσιμη) β) επιλογή μελών ομάδων εξωτερικής αξιολόγησης (θα πρέπει να υπάρχουν και άτομα έχουν εμπειρία από τη λειτουργία ενός σχολείου) γ) να μην συνδεθεί η αξιολόγηση, με οποιαδήποτε μορφή αρνητικών κινήτρων (ποινές) γιατί κάτι τέτοιο θα αλλοιώσει τον χαρακτήρα που θα πρέπει να έχει.