• Σχόλιο του χρήστη 'Panos' | 18 Ιουνίου 2010, 13:03

    Αναγνώριση των καλών προθέσεων εκατέρωθεν (ΥΠΕΠΘ-εκπαιδευτικοί). Δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης. Εξάλειψη αντικινήτρων (ποινές, κλίμα φόβου, προσπαθειών χειραγώγησης) Δυνατότητα στον εκπαιδευτικό όχι μόνο να είναι παθητικός δέκτης (αξιολογούμενος) αλλά να συμμετέχει ενεργά στην όλη διαδικασία (να αξιολογεί, να προτείνει). Η αξιολόγηση να αρχίσει από τα μεσαία στελέχη (Προϊστάμενοι Δ/σεων εκπαίδευσης, Δ/ντες κλπ.) με τη συμμετοχή και των εκπαιδευτικών.