Αρχική Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών3. Σε ποια από τα παρακάτω θέματα θεωρείτε ότι υπάρχει ανάγκη να επιμορφωθούν οι Εκπαιδευτικοί;Σχόλιο του χρήστη Μαίη Κοκκίδου (MEd, PhD) | 18 Ιουνίου 2010, 13:17
	| 
				Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού  Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση  | 
			
			
			
				Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου  | 
				
			
			
			Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress.  | 
			
Το σημαντικό είναι να εστιάσει η επιμόρφωση στο «μαθαίνω πώς να μαθαίνω» και αυτό ισχύει τόσο για τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς. Θα ήθελα να επισημάνω ότι η τέταρτη στήλη των Προγραμμάτων Σπουδών - διαθεματικές έννοιες - δεν αξιοποιείται από κανένα σχεδόν εκπαιδευτικό (σύμφωνα με έρευνα) και ως εκ τούτου ακυρώνεται η διάσταση της διαθεματικότητας. Οι εφαρμογές στις Νέες Τεχνολογίες πρέπει να ενταχθούν σε ένα πλαίσιο κριτικής προσέγγισης. Είναι καλό να συμπεριληφθούν οι Νέοι Γραμματισμοί (πολυ-γραμματισμοί, media literacy, cultural literacy, aesthetic literacy κα.). Τέλος, η Τέχνη, και ο Πολιτiσμός γενικά είτε ως δράση είτε ως τρόπος σκέψης, είναι ένα ισχυρό εργαλείο για κάθε μάθημα. Ίσως θα έπρεπε να προστεθεί ειδικός άξονας (π.χ., Τέχνη και Διαθεματικές Δράσεις).