• Σχόλιο του χρήστη 'Μαίη Κοκκίδου (MEd, PhD)' | 18 Ιουνίου 2010, 13:46

    Το σημαντικό είναι να εστιάσει η επιμόρφωση στο «μαθαίνω πώς να μαθαίνω» και αυτό ισχύει τόσο για τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς. Θα ήθελα να επισημάνω ότι η τέταρτη στήλη των Προγραμμάτων Σπουδών - διαθεματικές έννοιες - δεν αξιοποιείται από κανένα σχεδόν εκπαιδευτικό (σύμφωνα με έρευνα) και ως εκ τούτου ακυρώνεται η διάσταση της διαθεματικότητας. Οι εφαρμογές στις Νέες Τεχνολογίες πρέπει να ενταχθούν σε ένα πλαίσιο κριτικής προσέγγισης. Είναι καλό να συμπεριληφθούν οι Νέοι Γραμματισμοί (πολυ-γραμματισμοί, media literacy, cultural literacy, aesthetic literacy κα.). Τέλος, η Τέχνη, και ο Πολιτiσμός γενικά είτε ως δράση είτε ως τρόπος σκέψης, είναι ένα ισχυρό εργαλείο για κάθε μάθημα. Ίσως θα έπρεπε να προστεθεί ειδικός άξονας (π.χ., Τέχνη και Διαθεματικές Δράσεις).