• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Αγγελιδάκης' | 19 Ιουνίου 2010, 02:53

    Η αντίδραση σε κάθε πρόταση για αλλαγή δεν είναι δόκιμη. Αν όλοι μαζί, χωρίς στρεβλώσεις, φτιάξουμε ένα σύγχρονο και μοντέρνο σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της εποχής, τότε πράγματι θα μπορούμε να έχουμε το δικαίωμα για βελτίωση της εργασιακής μας θέσης (π.χ σε οικονομικό επίπεδο). Η αξιολόγηση είναι ένα τέτοιο μέσο. Αυτό είναι σαφές & προφανές. 1) Η Πρότασή μου για τη μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σε ατομικό επίπεδο είναι η ακόλουθη: Α) Αξιολόγηση με θετική ανατροφοδότηση για τον καθηγητή. Κατάρτηση Ειδικών Ερωτηματολογίων & Αξιολόγηση του κάθε εκπαιδευτικού τόσο από τους μαθητές όσο και από τους γονείς των μαθητών. Κατ' αυτόν τον τρόπο ένας ευσυνείδητος εκπαιδευτικός θα έχει το περιθώριο βελτίωσης και αυτοδιόρθωσης μέσω της άμεσης ανατροφοδότητσής του από το μαθητικό δυναμικό. Τα Ερωτηματολόγια θα συγκεντρώνονται είτε στη Σχολική Μονάδα, είτε στη Δευτεροβάθμια, είτε σε κάποιο άλλο φορέα. Εκεί θα γίνεται στατιστική επεξεργασία των απαντήσεων. Με αυτόν τον τρόπο το ΥΠΕΠΘ θα είναι σε θέση να οργανώνει είδικά σεμινάρια για τους Εκπαιδευτικούς προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους. Β)Αλληλεπίδραση υποχρεωτική & σε μηνιαία βάση του εκπαιδευτικού με το Σχολικό Σύμβουλο. Στο τέλος της Σχολικής χρονιάς θα συνδιαμορφώνουν ένα πλαίσιο κοινής Αξιολόγησής τους σε επίπεδο συνεργασίας, μαθημάτων, Σχολικών δραστηριοτήτων και γενικότερα της εκπαιδευτικής διαδικασίας που ακολουθήθηκε. 2) Το σχόλιό μου για τη μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας είναι το εξής: Υπάρχουν σχολεία που δυστυχώς δεν λειτουργούν έτσι όπως θα έπρεπε λόγω υποκειμενικών & αντικειμενικών παραγόντων. Αυτό το γεγονός με οποιοδήποτε τρόπο πρέπει να εντωπιστεί και να αντιμετωπιστεί για την βελτίωση της λειτουργίας του κάθε Σχολείου. Ωστόσο, θα είναι άδικο το γεγονός ότι πιθανών να συμπεριληφθούν & να κριθούν αρνητικά όλοι οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε μια Σχολική Μονάδα με δυσλειτουργίες. Δεν πρέπει μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά. Πιστεύω ότι πρέπει να βρεθεί μια φόρμουλα εξατομικευμένης αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου του κάθε εκπαιδευτικού εντός της κάθε σχολικής μονάδας. Τέλος, θέλω να σημειώσω ότι κάθε μορφή ανιδιοτελούς αξιολόγησης συμβάλλει φανερά στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Με εκτίμηση & πάθος για ουσιαστικές & αποδοτικές αλλαγές στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Π.Α