• Σχόλιο του χρήστη 'Ναταλία Κ.' | 20 Ιουνίου 2010, 19:07

    1. Πώς να δομούν-οργανώνουν το μάθημα της κάθε διδακτικής ενότητας μέσα στις προτεινόμενες, από τις οδηγίες, διδακτικές ώρες (σχέδιο μαθήματος) προκειμένου να αντιμετωπιστεί ουσιαστικά το μείζον θέμα της κάλυψης της ύλης (π.χ. σύντομη και αποτελεσματική σύνδεση με τα προηγούμενα με τη χρήση του ‘‘εποικοδομητικού μοντέλου’’) και όχι μόνο. 2. Ποιες παραμέτρους θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη κατά το σχεδιασμό αυτό (π.χ. διαθεματικότητα, περιβάλλον, σύνδεση της νέας γνώσης με την ‘καθημερινή’ ζωή και την εκτός σχολείου κοινωνία, εφαρμογή νέων τεχνολογιών, περιβαλλοντικές διαστάσεις κ.ά.) προκειμένου να αναδείξουν στους μαθητές τη χρησιμότητα της νέας γνώσης.