• Σχόλιο του χρήστη 'Νικος' | 22 Ιουνίου 2010, 23:38

    Οι στοχοι εχουν περιγραφει με σαφηνεια στην Εισαγωγη .Επισης ευστοχες ειναι οι παρατηρησεις του συναδελφου "Στεφανος 20 Ιουνίου 2010, 13:59" .Ειναι αρκετοι οι γενικοι στοχοι .Καθε σχολικη μοναδα θα μπορουσε να εξειδικευσει ..πχ.να θεσει στοχο την παρουσια του σχιλειου στην τοπικη κοινωνια . Εκεινο που λειπει συναδελφοι ειναι η στρατηγικη για την επιτευξη των στοχων και μια ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ .Μετα απο 2Ο χρονια στην Βιομηχανια και tην αγορα εργασιας ,και εχοντας παρκολουθησει σεμιναρια γιατην εφαρμογη των συστηματων Διαχειρησης τη ποιοτητας -οσφραινομαι οτι πολιτικη βουληση ειναι να παμε σε δαδικασιες ISO στην εκπαιδευση ,οπως εχει γινει ηδη την γειτονικη Ιταλια αλλα και αλλες Ευρωπαικες Χωρες. Οι Μοναδες -ακομα και αυτες που θελουν να συμετασχουν στην Αξιολογηση - δεν ξερουν απο που να αρχισουν. Σε αυτο το σταδιο χρειαζετει ΤΕΧΝΙΚΗ Βοηθεια η οποια επρεπε να ακολουθησειτη εγκυκλιο για την αξιολογηση. Καποτε πρεπει να αρχισουμε... Οι οργανωτικες ελιψεις παντα θα υπαρχουν.Η προκληση ειναι να ελαχιστοποιηθουν και αυτο θα γινει μεσα απο τους στοχους που θα τεθουν απο τον εκαστοτε οργανισμο.Σχολειο ,Διευθυνσεις , και πρωτα απο ολα το Υπουργειο.Θα ειναι ειρωνεια να ζηταμε απο το ποι μικρο σχολειο να ανταποκριθει, και η κορυφη της πυραμιδας να μην συμμετεχει !!!