• Σχόλιο του χρήστη 'Δαμιανόπουλος Δαμιανός' | 23 Ιουνίου 2010, 08:43

    Σε σχόλιό μου στο πρώτο κατά σειρά ερώτημα παρέθεσα ορισμένες θετικές καθώς και αρνητικές λέξεις κλειδιά, που τις συνέδεσα με μια αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Αν ο εκπαιδευτικός πεισθεί ότι η πολιτεία έχει ενστερνισθεί και τηρεί ως κόρη οφθαλμού τις αρχές που εκφράζουν αυτές οι θετικές λέξεις-κλειδιά, κάνει δε το παν για να εμποδίσει νοσηρά φαινόμενα που περιγράφονται από τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά, τότε αυτός είναι βέβαιο ότι θα θελήσει και να αυτοβελτιωθεί και να αυτοαξιολογηθεί. Καθώς γράφω, το μάτι μου έπεσε στο σχόλιο του Φίλου KOSTAS (17 Ιουνίου 2010, 14:37), ο οποίος λέει: "Το σημαντικότερο κίνητρο είναι η οικονομική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού να παίρνει όσα παίρνει ο συνάδελφός του στην Κύπρο και σε πολλές άλλες χώρες της Ε.Ε. Αν δεν μπορεί να γίνει αυτό στο πλαίσιο του ενιαίου μισθολογίου μην περιμένετε αυτοαξιολογήσεις!!!! ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ!!!!" Η οικονομική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού είναι σίγουρο ότι αποτελεί σημαντικό στοιχείο για την εκτέλεση του έργου του, όπως αναφέρθηκα στο σχόλιο του αρχικού ερωτήματος).Όμως αν ο εκπαιδευτικός δεν εμφορείται από απαγγελματική ευσυνειδησία και αυτοεκτίμηση, αλλά ρέπει προς τον "ωχαδερφισμό" και την αδιαφορία, τότε ΟΣΑ ΚΙ ΑΝ ΠΑΡΕΙ δεν θα επιτελέσει έργο. Αυτό που κατά βαση λείπει από το εκπαιδευτικό μας σύστημα σήμερα είναι σύστημα αρχών και από μεριάς πολιτείας, αλλά και από μεριάς ΜΕΡΟΥΣ του εκπαιδευτικού κόσμου. Να είστε πάντα καλά.