• Σχόλιο του χρήστη 'periklis' | 24 Ιουνίου 2010, 13:31

    Η αρχή είναι καλύτερα να γίνει με ένα σύστημα εσωτερικής αξιολόγησης χωρίς εμπλοκή μαθητών και γονέων.Ετσι θα δοθεί η ευκαιρία σε όλους να γνωρίσουν στην πράξη το θεσμό της αξιολόγησης συμμετέχοντας οι ίδιοι σε όλη τη διαδικασία, που πρέπει να είναι αντικειμενική με μετρήσιμα αποτελέσματα και ανατροφοδοτούμενη. Επειδή όμως λίγοι είναι οι καθηγητές που επιθυμούν να εργασθούν για την αναβάθμηση του δημόσιου σχολείου, στην πραγματικότητα και όχι στα λόγια,(σε ένα Γυμνάσιο που γνωρίζω ο σύλλογος σε συνεδριαση του αποφάσισε να μη συμμετεχει στην πιλοτική αξιολόγηση διότι αυτό θα απαιτούσε πρόσθετη εργασία!!!) θα αχίσει η προσπάθεια υποβάθμισης του έργου στην αρχή και γρήγορα θα μετατραπεί σε εικονική αξιολόγηση.Για να μη γίνει αυτό θα πρέπει να συμπληρωθεί με εξωτερική αξιολόγηση. Η αξιολόγηση απαιτεί την ενεργοποίηση της σχολικής μονάδας, για αυτό πρέπει να καθιερωθεί η ομαδοποίηση του συλλόγου σε ομάδες ίδιας ειδικότητας με υπεύθυνο καθηγητή καθοδηγητή, ο οποίος επιλέγεται με κριτήρια. Επειδή όμως όλοι είμαστε ίσοι αλλά όχι ίδιοι, θα πρέπει η αξιολόγηση να εξατομικευτεί και να συμληρωθεί με οικονομικά κίνητρα. π.χ μετρήσιμες επιδόσεις οδηγούν σε ταχύτερη μισθολογική εξέλιξη, ή μπόνους. (Είναι γνωστό ότι η μισθολογική ισοπέδωση τα τελευταία τριάντα χρόνια οδήγησε σε υποβάθμηση το δημόσιο σχολείο.)