• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ' | 24 Ιουνίου 2010, 20:44

    ----Άμεσα μπορεί να θεσμοθετηθεί, σε τοπικό επίπεδο,η συνεργασία ανά σχολείο των καθηγητών της ίδιας ειδικότητας(ή αυτών που διδάσκουν το ίδιο μάθημα).Με καθορισμό στόχων ,συζήτηση για τις μεθόδους,εντοπισμό των αδυναμιών,καταγραφή των ιδιαιτεροτήτων,απολογισμό. Σημαντικότατη παράμετρος αυτής της διαδικασίας είναι η συνεργασία καθηγητών Γυμνασίου και Λυκείου. ----Οι μαθητές της τελευταίας τάξης κάθε σχολικής βαθμίδας θα ήταν οι καλύτεροι αξιολογητές και προσώπων και έργου στο σχολείο.Έτσι τα αποτελέσματα ,ας πούμε ,μιας πενταετίας θα έδιναν τα αντικειμενικότερα αποτελέσματα.Βέβαια όλοι κατανοούν ότι σ΄αυτό το ζήτημα απαιτείται συνδυασμός μεθόδων και με στόχο τη βελτίωση.