• Σχόλιο του χρήστη 'Martha T.' | 25 Ιουνίου 2010, 00:02

    όσο και να μη μας αρέσει, οι μονοι αρμόδιοι να μας κρίνουν είναι οι μαθητες μας. Σ αυτούς αναφερόμαστε, μ΄αυτούς αλληλεπιδρούμε.Ο διευθυντής δεν μπορει να ξέρει τι κάνω εγώ μέσα στην τάξη μου - αλλά ακομα και να το ξέρει, δεν είναι πάντα σε θέση να το αξιολογήσει.Άλλωστε μπαίνουν στην μέση και προσωπικές συμπάθειες ή αντιπάθειες αλλά και η ικανότητα του διευθυντή να...διευθύνει. Υπάρχουν πολλοί εντελώς ακατάλληλοι, άλλοι ευθυνόφοβοι, άλλοι που κάνουν δημόσιες σχέσεις και δεν παίρνουν θέση για να τα έχουν καλά με όλους και να επανεκλεγούν στην ...περίοπτη αυτή θέση. Βεβαίως υπάρχουν και τα Ιδιαίτερα που παιζουν στα περισσότερα σχολεία - κυρίως στα Λύκεια - που μάλιστα εν πολλοίς τα έχουν διαλύσει. Αν λοιπόν το υπουργείο δε θέλει να καταργήσει τις πανελλαδικές μέσα από το Λύκειο, ας μετακινεί υποχρεωτικά τους διδάσκοντες μαθήματα κατευθύνσεων κάθε τρια χρόνια σε άλλο σχολείο. Φτάνει πια το μπάχαλο που κάποια σχολεία γίνονται μαγαζάκια μερικών!!! Ουτε στους μαθητές αξίζει αυτό ούτε και σε όσους προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και να κοιτάμε τους μαθητές μας στα μάτια και όχι στην τσέπη...όλοι γνωρίζουν και κανένας δε μιλά. Ίσως ξέφυγα λίγο απο το θέμα της αξιολόγησης αλλά πάλι, όσο υπάρχουν κλίκες και μικροσυμφέροντα τέτοιου ειδους, αξιολόγηση σωστή, αντικειμενική και με προοπτική δεν πρόκειται να γίνει. Υπάρχουν μετρήσιμα στοιχεία - όπως συμμετοχή σε προγράμματα ή εκδρομές (γιατί και αυτές εκπαιδευτική διαδικασία λογίζονται), υπάρχουν τα projects, το διοικητικό έργο, οι σχέσεις με τους γονείς. Υπάρχει όμως κυρίως η σχέση με τους μαθητές και αυτή μονο αλήθειες μπορεί να λέει.Αφου λοιπόν είναι - επιτέλους - πρώτα ο μαθητής, ακούστε τι έχει να πει!!!