• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΑ' | 3 Απριλίου 2017, 01:53

    Διερωτώμαι με ποιό κριτήριο οι πτυχιούχοι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, προηγούνται των πτυχιούχων του παιδαγωγικού τμήματος ειδικής αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Οι περισσότεροι κάτοχοι μεταπτυχιακών έχουν παρακολουθήσει τα τμήματα των πανεπιστημίων της Κύπρου (εξ αποστάσεως), της Βουλγαρίας (επίσης εξ αποστάσεως) και δεν έχουν καμία πρακτική εξάσκηση. Επιπλέον οι κάτοχοι μεταπτυχιακών στην ειδική αγωγή, τα μόρια που λαμβάνουν ως αναπληρωτές στην ΕΑΕ και στην παράλληλη στήριξη, τα λαμβάνουν και στον πίνακα της γενικής εκπαίδευσης. Μοριοδοτούνται δηλαδή εις διπλούν. Πόσο δίκαιο είναι αυτό? Θα πρέπει κατά τη γνώμη μου, τουλάχιστον να σταματήσει η διπλή μοριοδότηση τους, ούτως ώστε να υποχρεωθούν να επιλέξουν σε ποιον πίνακα θα είναι. ΄Η θα είναι στον πίνακα της γενικής ΠΕ70 με τον βασικό τίτλο σπουδών και επιπλέον στον επικουρικό πίνακα της ΕΑΕ, ή θα είναι στον πίνακα της ΕΑΕ κάνοντας χρήση του μεταπτυχιακού τους. Δεν μπορεί να τα έχουν όλα. Να μοριοδοτούνται διπλά και να προηγούνται στον πίνακα της ΕΑΕ από τους πτυχιούχους με το βασικό τίτλο της ΕΑΕ. Τελικά ποιον συμφέρει αυτή η διάταξη και για ποιον δουλεύει το σύστημα? Για τα ξένα πανεπιστήμια τα οποία έχουν θησαυρίσει από τα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά? Έξι χιλιάδες ευρώ το μεταπτυχιακό, για μια θέση στους αναπληρωτές. Όποιος τα διαθέτει περνάει μπροστά και διορίζεται αναπληρωτής. Και με τα μόρια του αναπληρωτή στην ΕΑΕ, ανεβαίνει θέσεις και στον βασικό πίνακα ΠΕ70. Ντροπή και μονο ντροπή!