• Σχόλιο του χρήστη 'ΡΟΥΣΗΣ ΡΑΦΑΗΛ' | 25 Ιουνίου 2010, 01:41

    Επειδή η <> είναι μεταβαλλόμενη, αμφιλεγόμενη και συχνά εξατομικευμένη , ιστορικά και πολιτικά διαμορφωμένη έννοια (Kevin Harris),αν με τον όρο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ εννοούμε το σύνολο των ενεργειών και των προσπαθειών προκειμένου να εκτελεσθεί, να επιτευχθεί ορισμένη εργασία στο χώρο της εκπαίδευσης ή εννοούμε το προϊόν της λειτουργίας συνολικά του εκπαιδευτικού συστήματος ή το προϊόν οποιασδήποτε εκπαιδευτικής διαδικασίας και ενασχόλησης των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης ως θεσμού: Θεωρώ ως ΠΡΩΤΟ ΣΤΟΧΟ της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου την διερεύνηση α)ποιος διαμορφώνει τους σκοπούς της εκπαίδευσης, β) τίνος σκοποί νομιμοποιούνται γ)τίνος σκοποί επιδιώκονται κατά τη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πολιτικής και πρακτικής και γιατί; ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΟΧΟ από ποιους παράγοντες καθοδηγείται αυτό που γίνεται στα σχολεία; (υπάρχουν εξωγενείς παράγοντες και ποιοι;) ΤΡΙΤΟ ΣΤΟΧΟ Σε τι θα πρέπει να στοχεύουμε αν ενδιαφερόμαστε ειλικρινά να μορφώσουμε τους ανθρώπους , παρά να τους καταρτίσουμε , να τους κοινωνικοποιήσουμε ή να τους κατηχήσουμε; ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΤΟΧΟ η διερεύνηση της ανάπτυξης κριτικής σκέψης από τους μαθητές και ΠΕΜΠΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ η σωστή λειτουργία όλων των υλικοτεχνικών μέσων για την επίτευξη του προγραμματισμένου έργου.