• Σχόλιο του χρήστη 'Τασούλη Κωνσταντίνα' | 25 Ιουνίου 2010, 13:34

    Μέσω ενός σωστού συστήματος εσωτερικής συλλογικής αξιολόγησης είναι δυνατόν να εντοπιστούν, σε όλα τα επίπεδα, αδυναμίες και προβλήματα και να δημιουργηθούν κατάλληλες συνθήκες για βελτίωση.Βελτίωση στην παρεχόμενη εκπαίδευση, βελτίωση της συνεργασία μεταξύ των συναδέλφων εκπαιδευτικών, βελτίωση της συνεργασίας και της επικοινωνίας με τους γονείς,βελτίωση στη διαχείριση προβλημάτων που επηρεάζουν τη συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη των μαθητών, βελτίωση των συνθηκών εργασίας. Για να εντοπισθούν τα τυχόν προβλήματα και οιαδυναμίες σε όλα τα παραπάνω επίπεδα πρέπει μέσα από το σύστημα της αξιολόγησης να επιτυγχάνεται η ενεργοποίηση όλων των παραγόντων που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία.Έτσι οι εμπλεκόμενοι φορείς, εκπαιδευτικοί, διεύθυνση, μαθητές, γονείς, πολιτεία έχοντας ξεκάθαρους ρόλους θα είναι σε θέση να αναλάβουν και τις ανάλογες πρωτοβουλίες για ανατροφοδότηση των διδακτικών και παιδαγωγικών ενεργειών με απότερο στόχο την ενεργή συμβολή του καθενός χωριστά στην επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων που εξαρχής έχουν τεθεί.