• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΕΣΠΟΙΝΑ' | 25 Ιουνίου 2010, 16:59

    Το θέμα είναι ότι καλούμαστε να απαντήσουμε για κάτι το οποίο δεν κατέχουμε σε βάθος με μόνες πληροφορίες τα έγγραφα του υπουργείου και των συνδικαλιστών. Κι αυτά όσοι έχουν μπει στον κόπο να τα διαβάσουν. Μετά από τα ελάχιστα λοιπόν που διάβασα και άλλα τόσα που ονειρεύομαι ότι θα ήθελα να συμβαίνουν προτείνω την εσωτερική αξιολόγηση με έμφαση στη Συλλογική Εσωτερική Αξιολόγηση ή Αυτοαξιολόγηση. Είναι σημαντικό το Υπουργείο να προχωρήσει στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, των σχολικών μονάδων και της εκπαίδευσης γενικότερα. Είναι όμως πόλύ σημαντικό να δοθεί έμφαση στα ακόλουθα σημεία: α. Ποια θα είναι η φιλοσοφία της αξιολόγησης; Γιατί γίνεται και σε τι θα χρησιμεύσει; Να γίνει αντιληπτό ότι η αξιολόγηση γίνεται προκειμένου να βελτιώσουμε ή και να αλλάξουμε προς το καλύτερο το υπάρχον σύστημα εκπαίδευσης. β. Ποιο είναι το συνολικό σχέδιο για την αξιολόγηση; Αυτοαξιολόγηση ναι, αλλά γιατί; Ποια θα είναι η συνέχεια; Αν όλο το σχέδιο για τη σχολική αξιολόγηση αφορά την λεγόμενη αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών, τότε πώς θα αξιοποιηθούν τα δεδομένα αυτά; Για ποιο λόγο οι εκπαιδευτικοί να συμμετάσχουν σε μια διαδικασία που δεν ξέρουν σε τι θα χρησιμεύσει; Είναι σημαντικό να γίνει ξεκάθαρο το ολοκληρωμένο σχέδιο για τη σχολική αξιολόγηση, το οποίο ελπίζω να υπάρχει βέβαια. Όλα τα σημεία που έχουν να κάνουν με τη φιλοσοφία και τη μεθοδολογία της αξιολόγησης θα πρέπει να γίνουν ξεκάθαρα σε όλους, εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές κτλ. ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΟΙ, οι οποίοι μετά θα θεωρούν τους εαυτούς τους αυθεντίες!