• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 3 Απριλίου 2017, 07:33

    Ο ΝΟΜΟΣ (άρθρο 16, παρ. 1 του ν.3699/2008, όπως ισχύει με την αντικατάστασή του από το άρθρο 48, παρ. 2 του ν.4415/2016) λέει: “1. Η στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των ΚΕΔΔΥ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι γίνεται από α) Εκπαιδευτικούς ΕΑΕ... β)... Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί τοποθετούνται στις θέσεις των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι με μετάθεση ή διορισμό ή απόσπαση ή προσωρινή αναπλήρωση, σύμφωνα με τα ισχύοντα στη γενική εκπαίδευση. ...”. Ο νόμος λοιπόν μιλάει για εκπ/κούς ΕΑΕ που τοποθετούνται σε θέσεις για “προγράμματα πρώιμης παρέμβασης” και για “παροχή διδασκαλίας στο σπίτι”. Αυτές οι δύο “κατηγορίες θέσεων” απουσιάζουν από το άρθρο 1 της υπό διαβούλευση υπουργικής απόφασης, που ορίζει τα ισχύοντα στις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΑΕ. Επομένως, αναπληρωτές & ωρομίσθιοι ΔΕΝ προσλαμβάνονται για “προγράμματα πρώιμης παρέμβασης” και για “παροχή διδασκαλίας στο σπίτι” (προφανώς τοποθετούνται ΜΟΝΟ μόνιμοι εκπ/κοί ΕΑΕ), γεγονός που θεωρώ ότι δεν δικαιολογείται. Νομίζω, λοιπόν, ότι πρέπει να προστεθούν στο άρθρο (μετά από τα προγράμματα Παράλληλης Στήριξης) τα “προγράμματα πρώιμης παρέμβασης” και η “παροχή διδασκαλίας στο σπίτι”.