• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΜΠΟΝΙΑΣ' | 26 Ιουνίου 2010, 13:12

    H ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΙΚΑΝΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:1.ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΑΡΧΙΚΟ{ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ 2-3 ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑ -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ} ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ΤΕΣΤ {ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ}ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΧΟΛ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠ/ΚΟΥ. 2.Η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ,ΤΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ,ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΤΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ,ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΕΚΤΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΠΟΝΟΜΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΛΙΜΑΚΙΩΝ ΣΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΩΝ ΙΚΑΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. 3.ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΑΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΜΕ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΠΟΤΡΑΠΕΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ .ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΗ ΓΙΑΤΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΤ΄ΟΙΚΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ.