• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΕΤΑ' | 3 Απριλίου 2017, 08:21

    ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ 1.Η αύξηση στη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στο 0,25 ΣΥΝΕΠΆΓΕΤΑΙ ένα Διδακτορικό το οποίο χρειάζεται 4-5 χρόνια για να το λάβεις, μοριοδοτείται ισάξια με 24 μήνες προϋπηρεσίας.Η προϋπηρεσία θα πρέπει να μοριοδοτηθεί λιγότερο, γιατί έτσι νέοι με ουσιαστικά προσόντα στην ΕΑΕ όπως τα Διδακτορικά,δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα με κατέχοντες προϋπηρεσία, η οποία ως τώρα αποκτώνταν με βάση τα ισχύοντα στο "πελατειακό κράτος" 2. Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όπου δεν υπάρχει βασικός τίτλος στην Ειδική Αγωγή θα έπρεπε να γίνεται κατάταξη αυστηρά με βάση τους τίτλους. Και μεταξύ αυτών με τους ίδιους τίτλους να γίνεται κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας,με πολύ μικρότερη όμως μοριοδότηση, για να δίνεται η ευκαιρία και σε νέα παιδιά με τους ίδιους τίτλους, αλλά χωρίς προϋπηρεσία να ελπίζουν ότι θα προσληφθούν. 3. Η μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων είναι ξεκάθαρη και άδικη πρόταξη. Να δοθεί η ευκαιρία πρόσληψης και εργασίας και σε νέα παιδιά, χωρίς προϋπηρεσία και χωρίς ¨κοινωνικά κριτήρια" να προσληφθούν. 4. Όσο για τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού, για τα οποία έχει αποφανθεί ο αρμόδιος οργανισμός ο ΔΟΑΤΑΠ, ότι είναι ισότιμα με τα αντίστοιχα που απονέμονται από τα Ελληνικά Πανεπιστήμια, ποιός μπορεί να αμφισβητήσει την αξία τους και την εγκυρότητά τους; Ακόμη, ποιος μας επικυρώνει ότι τα απονεμόμενα από τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είναι ανωτέρας ποιότητας; Ουδείς, φυσικά και γι αυτό δεν διαχωρίζουμε τα μεταπτυχιακά σε «αμφιβόλου ποιότητας» και σε «εξαιρετικής ποιότητας». ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!!