• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνα' | 3 Απριλίου 2017, 13:55

    Η πρώτη ερώτηση λοιπόν είναι γιατί θέλουμε να προσλάβουμε το συγκεκριμένο δυναμικό και ποιά είναι η ανάγκη να είναι εξειδικευμένο και σε τί βαθμό; Τίποτα από το συγκεκριμένο θέμα δεν έχει να κάνει με το πώς θα γίνει κάποιος από τους εμπλεκομένους μόνιμος, είναι θέμα του να είναι σε αυτές τις θέσεις κατάλληλοι άνθρωποι όπου αξίζουν να είναι εκεί και θα προσφέρουν την καλύτερη υπηρεσία. Όταν λέμε λοιπόν ειδική αγωγή αναφερόμαστε σε μαθητές με ειδικές ανάγκες. Άρα πέρα από ‘’μονιμότητες’’ και ‘’ισονομίες’’ θεωρώ ότι πρώτα πρέπει να έρθουν οι ανάγκες των παιδιών. Τα προπτυχιακά προγράμματα καλύπτουν το φάσμα και έχουν και πρακτική εξάσκηση . - Εξειδίκευση Τα μεταπτυχιακά προγράμματα προσεγγίζουν το θέμα σε μεγαλύτερο εύρος. – Γενική προσέγγιση Η προϋπηρεσία προσφέρει την εμπειρική / παραδοσιακή γνώση. – Αμφίβολη γνώση Αν με ρωτούσατε λοιπόν αν για μια νευροχειρουργική επέμβαση στον εγκέφαλο ενός ανθρώπου αν θα έπρεπε να την κάνει νευροχειρούργος , παθολόγος ή μαμή νομίζω ότι η απάντηση είναι ξεκάθαρη. Εάν αυτό σημαίνει ότι καλύπτουμε το ποσοστό πρώτα από τους εξειδικευμένους και μετά συμπληρώνουμε με ότι έχουμε θεωρώ ότι και πάλι είναι λάθος διότι απλά είναι ακατάλληλοι και θα κάνουν ζημιά στα παιδιά. Εφόσον λοιπόν δεν φτάνουν στο Υπουργείο αυτοί που υπάρχουν τότε αυτό οφείλει με την σειρά του να θέσει την γραμμή και το πλαίσιο για να τους παράγει σωστά και όχι απλά να ονομάσει ότι έχει στην διάθεση του αλλιώς ώστε να ταιριάξει στο ‘’προφίλ’’. Η κοινωνία για να είναι παραγωγική πρέπει να έχει και τα κατάλληλα εργαλεία.