Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 04 – Σειρά κατάταξης − ΠροσλήψειςΣχόλιο του χρήστη Σίμος | 3 Απριλίου 2017, 14:25
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΣ ΠΤΥΧΙΟ!Η τροπολογία του Κασσιανού είναι ό,τι χειρότερο έχει βγει.Δε σέβεται η κυβέρνηση τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.Οι γονείς των παιδιών είναι με το μέρος μας. Είναι δυνατόν να μπαίνουμε σε κοινό πίνακα με δασκάλους τυπικής εκπαίδευσης και να μοριοδοτούμαστε ,όσοι έχουμε τελειώσει σχολή ειδικής αγωγής (Παμακ ή Βόλου) ; Είναι απαράδεκτο αυτό! Δεν γίνεται σε κανέναν άλλο τομέα.Δεν μπορείς να συγκρίνεις τις γνώσεις 4 χρόνων με ένα μεταπτυχιακό από Βουλγαρία, Ιταλία κτλ 1 χρόνου, αμφιβόλου αξίας. Αλλιώς γιατί υπάρχουν οι δύο σχολές;Εγώ γιατί μάτωσα για να μπω στη σχολή του Παμακ;Γιατί διάλεξα να γίνω ειδικός παιδαγωγός,ενώ μπορούσα να πάω σε οποιαδήποτε σχολή ήθελα στην κατεύθυνση μου; Επειδή φυσικά έχω όνειρα για τον κλάδο και μου αρέσει να βοηθάω τους ανθρώπους.Μη μου στερείτε τα όνειρα μου και το μεράκι μου για τη δουλειά αυτή!!!