• Σχόλιο του χρήστη 'Christos Marazides' | 3 Απριλίου 2017, 14:03

    • Δεν μπορούν να είναι στον κύριο πίνακα άτομα με 50 μήνες προϋπηρεσία που δεν έχουν καμία παιδαγωγική κατάρτιση και να βρίσκονται στον επικουρικό πίνακα εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία, με σεμινάριο 400 ωρών και παιδαγωγική κατάρτιση (ΑΣΠΑΙΤΕ). Οι έχοντες παιδαγωγική κατάρτιση θα πρέπει να προηγούνται αυτών που δεν έχουν. • Οι αλλαγές θα πρέπει να ισχύσουν έπειτα από ένα με δύο χρόνια, έτσι ώστε να δοθεί ο κατάλληλος χρόνος για να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις (να ολοκληρώσουν τα μεταπτυχιακά τους) οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στην ειδική αγωγή. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών βρίσκεται ήδη στη διαδικασία κτήσης μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής και δεν θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους (για οικονομικούς λόγους) εάν δεν εργαστούν την επόμενη χρονιά. • Υπάρχει υπερμοριοδότηση των ειδικών κατηγοριών (πολύτεκνοι) με αποτέλεσμα σε κάποιες ειδικότητες να εργαστούν σχεδόν αποκλειστικά οι ειδικές κατηγορίες. Η ποσόστωση (π.χ. 10%) κρίνεται ως κοινωνικά πιο δίκαιο μέτρο. • Τέλος θα πρέπει να υπάρξει ένας τρόπος πρόσληψης που να επιτρέπει τους παντρεμένους αναπληρωτές να συνυπηρετούν, ίσως μία κοινή δήλωση ή και αποσπάσεις σε ένα πανελλαδικό επίπεδο να έδιναν μία λύση. Είμαστε, και μάλλον θα είμαστε για πολλά χρόνια ακόμη, αναπληρωτές και δεν μπορούμε να κάνουμε παιδιά.