Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 02 – Πίνακες κατάταξηςΣχόλιο του χρήστη ΑΓΓΕΛΙΚΗ | 3 Απριλίου 2017, 14:30
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά, το να μην έχει την κύρια ισχύ το πτυχίο 4ετούς φοίτησης εν συγκρίσει με ένα μεταπτυχιακό -δεν το συζητώ για τα σεμινάρια κάποιων ωρών - είναι κάτι που με εξοργίζει!!! Σε ένα τόσο ιδιαίτερο και πολύπλοκο αντικείμενο μια οποιαδήποτε μικρότερη φοίτηση καθίσταται το λιγότερο...ανεπαρκής!!! Καταλαβαίνω έως ένα βαθμό όλους αυτούς που έχουν δουλέψει τόσα χρόνια, αλλά θα έπρεπε να γνωρίζουν εξαρχής ότι πρόκειται για κάτι προσωρινό, μιας και οι θέσεις δεν μπορούσαν να καλυφθούν μόνο από πτυχιούχους των δύο σχολών!!! Οπότε τώρα για ποια δικαιοσύνη μιλάνε?? Ή μήπως είναι δίκαιο άτομα με 4χρ.φοίτησης να μένουν εκτός μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν ΄΄τυχεροί΄΄ χρονικά?? Δηλαδή εάν κάτοχος ενός άλλου πτυχίου κάνει ένα μεταπτυχιακό ιατρικής ή ψυχολογίας, μπορεί να γίνει γιατρός ή ψυχολόγος αντίστοιχα?? Το μεταπτυχιακό είναι μια εξειδίκευση σε ένα περιορισμένο αντικείμενο και δεν μπορεί να καλύψει ένα εύρος γνώσεων!!! Όσο για τα σεμινάρια..είναι απλά γελοίο το να θεωρούνται επαρκή!!! Η συγκεκριμένη τροπολογία υποβαθμίζει με αυτόν τον τρόπο άμεσα και έμμεσα την ισχύ όλων των πανεπιστημιακών τίτλων!!!