Αρχική «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»Άρθρο 04 – Αποστολή των Α.Ε.Ι.Σχόλιο του χρήστη Απορών | 2 Ιουνίου 2017, 18:44
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο δεύτερο εδάφιο της δεύτερης παραγράφου τι εννοεί ο νομοθέτης με τις φράσεις: α) Τα Πανεπιστήμια δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ποιοτική και ολοκληρωμένη εκπαίδευση β) Τα Τ.Ε.Ι. δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ποιοτική εκπαίδευση Δηλαδή η εκπαίδευση στα ΤΕΙ δεν είναι ολοκληρωμένη; Τι εστί ολοκληρωμένη και ποιο είναι το μέτρο της ολοκλήρωσης; Επίσης, τα Πανεπιστήμια δεν παρέχουν υψηλού επιπέδου εργαστηριακή άσκηση; Δηλαδή ο διπλωματούχος μηχανικός δεν έχει υποστεί την απαραίτητη εργαστηριακή άσκηση ώστε να ενταχθεί στην αγορά εργασίας; Αντίστοιχα ο απόφοιτος νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου, μία τόσο κρίσιμη ειδικότητα για την κοινωνία, αποφοιτά απροετοίμαστος; Είναι φανερή η δυσκολία να αποτυπωθεί η διαφορά των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ με βάση αντικειμενικά κριτήρια (προγράμματα σπουδών, δομές και λειτουργίες, προσόντα διορισμού ΔΕΠ κ.ά.), γι΄αυτό και κατέφυγε ο νομοθέτης σε λεκτικές ακροβασίες.