• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Χειλάς' | 13 Ιουνίου 2017, 10:14

    Μέσω της 2ης παραγράφου επιχειρείται η (με το ζόρι) διαφοροποίηση των Πανεπιστημίων από τα ΤΕΙ ως προς το ότι τα μεν πρώτα προσφέρουν "ολοκληρωμένη" εκπαίδευση, τα δε δεύτερα προσφέρουν "υψηλού επιπέδου εργαστηριακή και πρακτική άσκηση". Εδώ γεννιούνται μερικά κρίσιμα ερωτήματα. Τα ΤΕΙ δεν προσφέρουν ολοκληρωμένη εκπαίδευση; Τα Πανεπιστήμια δεν ασκούν επαρκώς τους Ιατρούς και τους Μηχανικούς; [Να αρχίσω να ανησυχώ για το αυριανό ραντεβού με τον καρδιολόγο μου;] Η θέση του νομοσχεδίου (που προφανώς είναι η θέση του Υπουργείου) προσβάλει και τους δύο κλάδους των ΑΕΙ. Κατά τα άλλα, οι υπόλοιπες παράγραφοι του άρθρου δεν διαφοροποιούν καθόλου τους δύο τομείς της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Ίσως γιατί, σήμερα, είναι πραγματικά δύσκολο να ορίσεις αυτή τη διαφοροποίηση (επειδή σε μεγάλο ποσοστό δεν υπάρχει). Από αυτό γίνεται φανερή η ωριμότητα πλέον της ιδέας τα ΤΕΙ να μετονομαστούν σε Τεχνολογικά Πανεπιστήμια. Είναι ένα θέμα το οποίο άλλες ευρωπαϊκές χώρες το έχουν λύσει εδώ και πολλά χρόνια και πιστεύω πως θα κάνει καλό σε όλον τον χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης στην χώρα.