• Σχόλιο του χρήστη 'Κόκοτας Ευάγγελος' | 9 Νοεμβρίου 2017, 22:17
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    O προβληματισμός μου πάνω στα παιδαγωγικά μέτρα αφορά στα εξής σημεία: 1)με το κάνει ένας καθηγητής "παρατήρηση" στον μαθητή και έξω από την τάξη με απουσία, σε τι θέση θα φέρει τον δ/ντή του σχολείου, ο οποίος θα πρέπει να απασχολεί μαθητές που οι καθηγητές δεν μπορούν να πειθαρχήσουν μέσα στην τάξη;; Απάντηση : θ΄αναγκάζεται να ρίχνει μονοήμερες, αμέσως μολις συμπληρωθούν οι 3 στον ίδιο καθηγητή για τον ίδιο μαθητή ή οι 4 συνολικά, μήπως και πάρουν ένα μήνυμα, έστω στην αρχή. 2) Η απουσία και ο κίνδυνος να μείνει από απουσίες κάποιος είναι τελικά το "παιδαγωγικό μέτρο";; Και καλό θα ήταν κι αυτό, αν, βέβαια, τελικά δε γίνει αυτό που γίνεται σωρρηδόν, δηλαδή, ή οι καθηγητές να υποφέρουν σιωπηρά και να μη διώχνουν μαθητές, για να μη μείνουν από απουσίες ή να αναγκάζονται στο τέλος της χρονιάς να σβήνουν απουσίες, όπως έχουν το δικαίωμα, και να γίνονται ρεζίλι! Κι αν πέσουν και σε δ/ντή που δεν θα παίρνει την ευθύνη να ρίξει έστω και μία μονοήμερη, τότε αλί και τρις αλί!!! Αυτά, βέβαια, συμβαίνουν και τώρα, με τη μέχρι στιγμής κείμενη νομοθεσία!! Μου αρέσει πάρα πολύ η προσθήκη για τους επαίνους Προσωπικής Βελτίωσης και Κοινωνικής προσφοράς. Ίσως να εξελιχθεί σε ένα ενδιαφέρον κίνητρο για τους μαθητές. Στην αρχή θα το πάρουν στο αστείο αλλά εξαρτάται από εμάς να του δώσουμε τη σοβαρότητα και τη βαρύτητα που θέλουμε και σε τι δράσεις θα τους σπρώξουμε για να τους αποκτήσουν.