• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΛΑΤΑΡΟΣ' | 10 Νοεμβρίου 2017, 13:36
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Σχολιάζω την φράση «....και με τη σύμφωνη γνώμη ειδικού των υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών.....» η οποία αφορά απόφαση για την την αλλαγή Σχολικού περιβάλλοντος μαθητή. Η νομική του ανάγνωση, δημιουργεί την ερμηνεία του βέτο. Δηλ. Αν υπάρχει πλειοψηφική γνώμη του Σ.Δ., ή και ομόφωνη, αν δεν συμφωνήσει ο εξωσχολικός εξωτερικός επείσακτος ψυχολόγος ή κοινωνικός λειτουργός ή ό,τι άλλο, τότε δεν θα πραγματοποιείται η αλλαγή. Η παραπάνω πρόβλεψη την οποία ερμηνεύω μάλλον σωστά, υποβαθμίζει: * Τον ρόλο του ΣΔ, διότι υπεισέρχεται «στα χωράφια του» και τον «καπελώνει» Η αλλαγή Σχολικού περιβάλλοντος δεν δίδεται κάθε μέρα. Όταν δίδεται γίνεται με μεγάλη φειδώ. Προσωπικά, 30 χρόνια, θυμάμαι μια φορά αλλαγής Σχολικού περιβάλλοντος η οποία έγινε στο πάνω διάφορο σχολείο που είχε τον ίδιο αύλιο χώρο . Προσχηματική. Είναι ανάγκη, σε αυτό το σπανιότατης εφαρμογής μέτρο να έχει βέτο ο «ειδικός εξωτερικός αξιολογητής»; * Καπελώνεται η παιδαγωγική επάρκεια του Συλλόγου, όταν ο ΣΔ μόνο παιδαγωγικές αρμοδιότητες έχει εδώ και δεκαετίες πολλές. * Η απόφαση που υπόκειται σε βέτο, μονοπρόσωπου οργάνου δεν είναι στην δημοκρατική κατεύθυνση, δεδομένου ότι ο σύλλογος είναι αρμόδιος εκ του νόμου για θέματα τέτοιας υφής. Δεν νομίζω ότι πρέπει να παραθέσω άλλα επιχειρήματα. Παρακαλώ να το αλλάξετε με μια διατύπωση του τύπου «αν έχουμε ισοψηφία, η ψήφος του ειδικού και του Διευθυντή μετρά ως διπλή. Σε περίπτωση νέας ισοψηφίας, η ισοψηφία θεωρείται υπέρ της μη αλλαγής περιβάλλοντος για τον μαθητή.» Δεν πιστεύω να υπάρχει σοβαρός αντίλογος στην συγκεκριμένη αντιπρόταση που διατυπώνω και αν υπάρχει θα τον ακούσω πάρα πολύ προσεκτικά και καλοπροαίρετα.