• Σχόλιο του χρήστη 'Δέσποινα' | 13 Νοεμβρίου 2017, 09:41

    Συνάδελφοι, δείτε το παρακάτω, στο οποίο αναφέρεται η δυνατότητα ωριαίας απομάκρυνσης των μαθητών. Ας διαβάζουμε το σύνολο πριν κάνουμε σχόλια. "Εάν μαθητής/τρια παρακωλύει τη διεξαγωγή μαθήματος, είναι δυνατόν να του/της επιβληθεί προφορική παρατήρηση και να απομακρυνθεί από την αίθουσα διδασκαλίας, οπότε απασχολείται με την ευθύνη του/της Διευθυντή/ντριας του σχολείου, λαμβάνοντας απουσία". Όσον αφορά την απασχόληση μαθητών κατά τη διάρκεια ωριαίας αποβολής, ίσως να ήταν σωστό να προβλέπονται συγκεκριμένες ενέργειες που θα συμφωνούνται απο το σύλλογο στην αρχή της χρονιάς. Ενδεικτικά αναφέρω: - Σύσταση τράπεζας ασκήσεων ανά μάθημα που θα μπορούν να δίνονται στον μαθητή για να συμπληρώσει την ώρα ή τις ώρες της αποβολής. Οι ασκήσεις θα έχουν και τις απαντήσεις. Υπεύθυνος/η για το τι ασκήσεις θα δοθούν στον μαθητή θα είναι ο/η διευθυντής/τρια ή, αν απουσιάζει, ο/η υποδιευθυντής/τρια ή άλλο μέλος του συλλόγου που είναι παρόν. Πρέπει να οριστεί αίθουσα στην οποία οι αποβαλλόμενοι μαθητές θα μπορούν να παραβρίσκονται. Αν υπάρχει βιβλιοθήκη θα είναι η σωστή κατεύθυνση, αλλιώς γραφεία καθηγητών/διευθυντή, αίθουσα τελετών, γυμναστήριο, κενές αίθουσες κλπ. Επίβλεψη να προβλέπεται ΜΟΝΟ σε περίπτωση που υπάρχει καθηγητής που κάνει γραμματειακή υποστήριξη, ο/η οποίος/α μπορεί κατά διαστήματα να ελέγχει τους μαθητές. Το ίδιο μπορεί να γίνει απο τη διεύθυνση του σχολείου, αν δεν υπάρχει καθηγητής που δεν συμπήρώνει ωράριο ή κάνει γ.υ. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν μπλέκεται καθηγητής/τρια που έχει κενό. Σε περίπτωση που επιβληθεί μονοήμερη ή διήμερη αποβολή τότε μπορεί ο σύλλογος να αποφασίσει τα μαθήματα και τις συγκεκριμένες ασκήσεις εξατομικευμένα, με δοσμένες τις λύσεις, ώστε να έχουν άμεση σχέση με το επίπεδο και την ύλη του συγκεκριμένου μήνα. Για αίθουσα και επίβλεψη προτείνω όσα ισχύουν και για τις ωριαίες. Από αυτά που προτείνω προκύπτει η ανάγκη τράπεζας διαβαθμισμένων ασκήσεων ανά τάξη και μάθημα που θα μπορεί να προσφέρει και το ίδιο το υπουργείο ως συμπληρωματικό υλικό σε κάθε ενότητα σχολικού βιβλίου. Αλλιώς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί, μέσω των επιστημονικών συλλόγων τους, μπορούν να καθορίσουν τις συμπληρωματικές ασκήσεις που θα ισχύουν σε πανελλαδικό επίπεδο. Αυτό δεν πρέπει να αποκλείει τη δυνατότητα συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί που γνωρίζουν τους μαθητές να σχεδιάσουν τις δικές τους συμπληρωματικές ασκήσεις που θα βοηθήσουν εξατομικευμένα τους μαθητές.