• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟς Γ' | 15 Νοεμβρίου 2017, 20:10
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Τα άρθρα 30, 31 και 32 περιέχουν πολλές προτάσεις που είναι προβληματικές στην εφαρμογή τους αλλά και ως προς τη χρονική σειρά που αναφέρονται υπάρχουν πολλά πρωθύστερα. Επίσης θα έπρεπε κάποια από αυτά να διαφοροποιηθούν ως προς την ηλικία των μαθητών. Το να επιβάλλεις μια ποινή σε ένα εξαγριωμένο έφηβο δεν είναι το ίδιο με ένα μαθητή 3 χρόνων. Οι μαθητές των 17 και 18 ετών είναι πολίτες του κράτους που ψηφίζουν αλλά και κάποιοι έχουν πλήρη δικαιώματα για κάθε είδους δικαιοπραξία. Τα μέτρα πρέπει να είναι συγκεκριμένα δεν μπορεί π.χ να αναφέρονται υποστηρικτικές υπηρεσίες που συνήθως δεν υπάρχουν ή που αδυνατούν να εξυπηρετήσουν το σχολείο. Εάν ο μαθητής αρνείται να υποστηριχθεί τι γίνεται. Ο κανονισμός δεν βοηθά όταν περιέχει ευχές. Κάθε μέτρο θα πρέπει να έχει και κάποια επίπτωση, ποια είναι η επίπτωση της διαγωγής; Τι νόημα έχει η μεμπτή διαγωγή ποια είναι η πρακτική διαφορά της από την εξαιρετική. Μήπως κάποιος μαθητής θα αισθάνεται καλύτερα όταν έχει μεμπτή διαγωγή όταν πρωτοστατεί σε καταλήψεις (θεσμοθετημένες στέρεα πλέον στη συνείδηση των μαθητών και της κοινωνίας) και είναι ο ήρωας του σχολείου ; Θα έχει κάποια συνέπεια πρακτική ή θα πετύχει με τους αγώνες του κάποια αξιοζήλευτη θέση; Πως μπορεί ο σύλλογος των καθηγητών να φέρει όλα αυτά σε πέρας, όταν με την άδεια όλων των συνδικαλιστικών οργάνων οι καθηγητές παραμένουν στο σχολείο πολύ λιγότερο από το 6ωρο το οποίο πρακτικά δεν εφαρμόζεται; Ποιός και πως θα απασχολεί τις διάφορες κατηγορίες μαθητών που δεν συμμετέχουν στο κανονικό πρόγραμμα όπως απαλλαγές από θρησκευτικά με υπεύθυνη δήλωση, απαλλαγές από ξένη γλώσσα, αποβολές ωριαίες και ημερήσιες ; Σε ένα σχολείο με 300 και πλέον μαθητές αυτοί οι μαθητές είναι αρκετοί κάθε μέρα. Δεν πρέπει ρητά να αναφέρεται; Ο Διευθυντής χωρίς καμία ουσιαστική δυνατότητα επιβολής των διατάξεων της υπουργικής απόφασης καλείται να την εφαρμόσει. Ο Διευθυντής θα αξιολογείται οι εκπαιδευτικοί δεν θα αξιολογούνται. Πώς γίνεται να συνεδριάζει ο σύλλογος διδασκόντων κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και εκτός ωρών διδασκαλίας να αναλυθεί και να θεσμοθετηθεί με ακρίβεια. Ακόμη και για ένα μέρος του συλλόγου αυτό είναι αδύνατο. Ποιές οι επιπτώσεις της απουσίας ενός καθηγητή από τη συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων;