• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Ασημακόπουλος' | 16 Νοεμβρίου 2017, 09:08

    Με βάση τη φιλοσοφία, την εφαρμογή, τις θεματικές ενότητες και τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του ΝΠΣ του μαθήματος των Θρησκευτικών, η δυνατότητα απαλλαγής των μαθητών ακούγεται είτε ως ξεχασμένη διάταξη από το παρελθόν ως αποτέλεσμα ενός κακού copy paste, είτε ως προερχόμενη από διεκπεραιωτές που δεν έχουν ιδέα για τα παραπάνω, είτε ως εμπαιγμός του κλάδου των θεολόγων, των μαθητών και των γονέων τους. Και μάλιστα με διατάξεις που δυσχεραίνουν την κατάσταση, που εν μέρει η εγκύκλιος Λοβέρδου είχε κάπως ανακουφίσει. Σημειωτέον μάλιστα ότι η εγκύκλιος Λοβέρδου είναι επί των προηγουμένων αναλυτικών προγραμμάτων και βιβλίων και ισορρόπησε ελαφρώς τα πράγματα και τον κοινού νου, που είχαν διασαλευθεί από τις παλινωδίες και τα προβλήματα που προκάλεσαν οι τρεις θερινές εγκύκλιες Στυλιανίδη (2008). Το άρθρο πάσχει και από ασαφείς διατυπώσεις, αλλά και από την εισαγωγή "δικαιωμάτων" που θα δημιουργήσουν προβλήματα περισσότερα από όσα (υποτίθεται ότι) λύνουν: α) το "δικαίωμα" απαλλαγής οποτεδήποτε μέσα στο χρόνο β) ο δικαίωμα να παραμένουν οι έχοντες απαλλαγή στην τάξη, ενώ δεν αναφέρεται πουθενά η σύμφωνη γνώμη του καθηγητή. Περιμέναμε (επιτέλους!!!) την οριστική λύση του προβλήματος των απαλλαγών που επί δεκαετία και πλέον ταλανίζει το χώρο της εκπαίδευσης, εξαιτίας ελλιπούς ενημέρωσης, επίκλησης για παραπλάνηση ή/και ιδεοληψιών θεσμικών παραγόντων του Υπουργείου Παιδείας.