• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΝΟΥΦΡΑΚΗ-ΨΑΡΑΚΗ' | 3 Ιανουαρίου 2018, 13:34
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Αξιότιμε Κε Υπουργέ, ΚΑΛΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ! Κατ' αρχήν θα ήθελα να ρωτήσω γιατί καταργήσατε τις μετεγγραφές στο ΤΕΙ Αθήνας και τις κατατακτήριες; Πολλοί όπως εμείς ελπίζουμε έστω μέσω της διαδικασίας της "κατ' εξαίρεση μετεγγραφής" να πετύχουμε την πολυπόθητη μετεγγραφή. Και όσο και να έχει κάποιος υψηλότερο εισόδημα από 9000 ευρω, δεν πάει να πει ότι αντέχει το οικονομικό αλλά και το ψυχολογικό κόστος μιας μετεγγραφής. Ένας μοναδικός εργαζόμενος σε βαριά και ανθυγιεινή εργασία σε μια οικογένεια, προσπαθεί να στηρίξει την άνεργη φοιτήτρια σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό (εμένα), τον γιο που πέτυχε Σχολή της αρεσκείας του με την τρίτη χρονιά, τους ηλικιωμένους γονείς με τις εγχειρίσεις τους, θείους και φίλους που έχουν οικονομικά γονατίσει. Δεν σπουδάζω για χόμπυ! Είμαι φοιτήτρια του τμήματος Γραφικών Τεχνών με κατεύθυνση ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ. Αγαπητέ Κε Γαβρόγλου, Δεν θα κάνετε οικονομία,άμα με την συγχώνευση αυτή, των δύο κατευθύνσεων, ουσιαστικά καταργήσετε τους τεχνολόγους. Αυτή τη στιγμή μόνιμοι καθηγητές στο Τμήμα Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών είναι 7, ενώ των Γραφικών Τεχνών περίπου 17. Όταν λοιπόν θα συνεδριάζουν θα υπερισχύει η γνώμη των περισσοτέρων. Η μεθόδευση της κατάργησης του τμήματος από προηγούμενες κυβερνήσεις, οδήγησε στο να διορίζονται τα τελευταία χρόνια Γραφίστες και όχι Τεχνολόγοι. Και υπάρχουν τουλάχιστον δυο καθηγητές που θα έπρεπε να διοριστούν ως μόνιμοι (τίτλους δεν γνωρίζω) αλλά καθυστερούν. Έχουμε εργαστήρια, με ογκώδη μηχανήματα που κοστίζουν πανάκριβα και άλλα που είναι από δωρεές, θα αραχνιάσουν........Προσυπογράφω τις θέσεις των καθηγητών της Σχολής μου, όπως της Κας Γάτσου, του Κου Παπακωνσταντίνου, του Κου Νομικού, του Κου Πολίτη και όλων όσων έλαβαν θέση. Θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους μόνιμους και έκτακτους καθηγητές μου, γιατί από τότε που ξεκίνησε το Σχέδιο Αθηνά λειτουργούν σαν "αποδιοπομπιαίοι τράγοι" απέναντι στους γραφίστες και τους άλλους συναδέλφους τους στο Κ8 κτίριο και όπου αλλού τους συναντούν στη Σχολή. Μέχρι και το προηγούμενη ακαδημαϊκή χρονιά είχαμε και την Κα Τσισμή μέτοχο σε οικογενειακή Βιομηχανία Βαθυτυπίας!! Και πολλούς φοιτητές και αποφοίτους, που εργάζονται σε πολλές επιχειρήσεις του κλάδου. Παρακολουθώ και το άρτια οργανωμένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα "ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, MARKETING. EΞΥΠΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ, άρτια οργανωμένο από τον Κο Νομικό. Μου αρέσουν οι καινοτόμες ιδέες και το προτίμησα από το αντίστοιχο των τουριστικών επιχειρήσεων. Είμαι ενθουσιασμένη που μαθαίνω για τα RFID(τα τυπωμένα ηλεκτρονικά) και γενικά πόσο μπορεί να αλλάξει η εποχή μας, με τις νέες έξυπνες τεχνολογίες. Όμως αυτό το ΠΜΣ βασίζεται σε μαθήματα που έχουν σχέση με Χημεία (μελάνια και τα υποστρώματα, όπως το χαρτί, το γυαλί, το πλαστικό και άλλα) και σε μαθήματα που έχουν σχέση με τις εκτυπώσεις (φλεξογραφία,οφσετ, μεταξοτυπία, βαθυτυπία κ.α.). Κε Υπουργέ, αν θέλετε να καινοτομήσετε να αναβαθμίσετε την Τεχνολογία Γραφικών Τεχνών σε ανεξάρτητο τμήμα, όπως ξεκίνησε. Υπάρχουν ήδη ΕΠΑΛ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ και πολλά παιδιά έρχονται συνειδητοποιημένα στο χώρο των γραφικών τεχνών. Όμως τους ζητείται να εξετασθούν στο σχέδιο και έτσι μπαίνουν περισσότερα παιδιά που έχουν καλλιτεχνικές ανησυχίες, παρά όρεξη για χειρισμό μηχανημάτων, εφαρμογή τεχνολογίας στην πράξη, (όπως κατασκευή συσκεασίας, που να είναι οικονομική, οικολογική και να προστατεύει επαρκώς το περιεχόμενο, για να μην έχουμε επιστροφές από εταίρους μας στην Ε.Ε). Γι αυτό, αντί της μαζικοποίησης των ειδικοτήτων, θα μπορούσατε με τη συνεργασία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου φυσικά, να βάλετε εισαγωγικές με περισσότερη Χημεία. Η εξειδίκευση σε όσο δυνατόν μικρότερη ηλικία είναι προς όφελος της κοινωνίας μας. Ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός θα μπορούσε να βοηθήσει τα παιδιά να προσδιορίσουν τον δρόμο τους όσο πιο γρηγορότερα γίνεται! Και θα μου πείτε δικαιολογημένα, γιατί εγώ βρίσκομαι ακόμη στα θρανία. Γιατί ενώ ήμουνα αναπληρώτρια επί 8 έτη και περιμένα να διοριστώ γύρω στο 2004 έμαθα στην μακρυνή Ιεράπετρα, όπου υπηρετούσα με τον εξάχρονο γιο μου, ότι κάτι έχει το πτυχίο μου! Τι; Το πήρα στις 30/4/85, ενώ έπρεπε να το πάρω στις 30/6/84!! Ναι, με τα ίδια μαθήματα κι όμως δεν υπολογίστηκε πότε μπήκα στη Σχολή αλλά πότε βγήκα. Τώρα πρόσφατα στην Πάντειο άλλαξαν τα μαθήματα και τα προσάρμοσαν σε ότι ζητούσα το παιδαγωγικό ινστιτούτο και έτσι θεσμοθετήθηκε να μπαίνουν στην εκπαίδευση εκείνοι που έχουν εισαχθεί από το 1997 και μετά. Οι "ενδιάμεσοι" αποφοιτήσαντες, όπως κι εγώ στα "σκουπίδια".Παρ' όλα αυτά και παιδαγωγική κατάρτιση απέκτησα και πτυχίο Συμβούλευτικής και Επαγγελμαικού Προσανατολισμού. Και τώρα με τα πτυχία ΤΕΙ και ΑΕΙ τί θα γίνει; Τί θα γίνει αν στο μέλλον δεν καλύπτουν τις απαιτήσεις των ΕΠΑΛ και των ΙΕΚ και μάλιστα αν γίνει κάποιο άλλο πανεπιστημιακό ίδρυμα στη Σύρο ή στις Σέρρες ή κάπου αλλού; Τελειώνοντας θα μπορέσω να διδάξω σε ένα ΕΠΑΛ Γραφικών Τεχνών (έχοντας σαν πρόσθετο προσόν το Μεταπτυχιακό;) εγώ και όποιος από τους συμφοιητές μου επιθυμεί ή οι προηγούμενοι απόφοιτοι του ΤΕΙ τα επόμενα χρόνια; Αγαπητέ Κε Γαβρόγλου, και φίλοι συμμετέχοντες στη διαβούλευση αυτή, ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Ή ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΝΑ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΎΝ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ!!! ΜΗΝ "ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ" ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΩΝ, ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Αθανασία Νουφράκη, πτυχιούχος Παντείου, τμ. Δημόσιας Διοίκησης, κάτοχος παιδαγωγικού ΑΣΠΑΙΤΕ, και του πτυχίου ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ.ΠΡΩΗΝ ΛΟΓΙΣΤΡΙΑ. ΠΡΩΗΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΕ13. Φοιτήτρια 5ου εξαμήνου ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΤΟ ΠΜΣ "ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, MARKETING. ΕΞΥΠΝΗ ΣΥΚΕΥΑΣΙΑ.