• Σχόλιο του χρήστη 'KS' | 4 Ιανουαρίου 2018, 07:54

    Το εν λογω νομοσχεδιο θα επρεπε να Ακολουθει μια εκπαιδευτικη μεταρρυθμιση που καταργει το θεσμο των ΤΕΙ & τα υφισταμενα τα εξομοιωνει με Πανεπιστημια.Η αναβαθμιση δεν μπορει να γινεται κατ ονομα οταν δεν υπαρχουν αντιστοιχα γνωστικα αντικειμενα στα Πανεπιστημια (π.χ. φυσικοθεραπεια).Οι συγχωνευσεις των τμηματων στα επαγγελματα υγειας ειναι εκτος επιστημονικης κι επαγγελματικης πραγματικοτητας (παραιατρικα επαγγελματα με εστιαση σε διαφορετικα μερη του σωματος).Δεν υπαρχει καμια μεριμνα για τα επαγγελματικα δικαιωματα των αποφοιτων.Οι μηχανικοι στο Μετσοβειο σπουδαζουν 5 χρονια.Μηπως να καταργουσατε και τον 5ο χρονο εκει η τα 4 χρονια δεν ειναι επαρκης χρονος να θεωρηθει καποιος μηχανικος.Η πρακτικη θα παραμεινει?(Κανονικα 1 εξαμηνο υποχρεωτικης πρακτικης επρεπε να θεσμοθετηθει για ολα τα Πανεπιστημια για να υπαρχει συνδεση με την αγορα εργασιας).Θεσεις παρεδρων του ΝΣΚ συνιστανται μονο στην Κεντρικη Κυβερνηση και οχισε εποπτευομενα ΝΠΔΔ,ουτως ωστε να υπαρχει ομοιογενεια στην εφαρμογη της νομοθεσιας.Το εν λογω νομοσχεδιο εισαγει μια αδικαιολογητη διακριτικη μεταχειριση και ελλιπη σχεδιασμο.Τα πλεοναζοντα μελη ΔΕΠ απο ομοτιτλα και ομοειδη τμηματα δε θα επρεπε να τεθουν σε κινητικοτητα να καλυψουν κενα σε αλλα Ιδρυματα?Και τα διδακτορικα/τιτλοι σπουδων τους να ελεγχθουν ως προς την πρωτοτυπια τους; (πλαγιαρισμος κ.λπ.).Εν συντομια η αναστατωση που δημιουργειται ειναι μεγαλυτερη σε σχεση με τους φοιτητες/αποφοιτους που ειναι και το τελικο ζητουμενο (η τουλαχιστον θα επρεπε να ειναι).