• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΣΠΡΑΔΑΚΗ ΑΜΑΛΙΑ ΜΕΛΙΝΑ' | 19 Μαρτίου 2018, 11:18

    Λέτε: Τα Κ.Ε.Σ.Υ. ασκούν τις αρμοδιότητές τους υπό το συντονισμό του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αναρωτιέμαι πως μπορεί να γίνει εφικτό. Τα ΚΕΔΔΥ έχουν μέχρι τώρα μια σχετική αυτονομία στη λειτουργία τους, έως και εγκατάλειψη σε πολυεπίπεδη βάση, από την πλευρά του Υπουργείο. Παρ όλα αυτά το έργο των ΚΕΔΔΥ είναι τεράστιο και η προσφορά στην κοινότητα ανεκτίμητη. Δεν ξέρω με ποιο τρόπο έγινε η αποτίμηση του έργου των ΚΕΔΔΥ, αφού το μοναδικό παραδοτέο ήταν και είναι η ετήσια έκθεση πεπραγμένων, η οποία είχε χαλαρώσει ως θεσμός αφού δεν τύχαινε καμίας αξιολόγησης και φυσικά δεν επιτυγχάνεται το αναγκαίο feedback. Ενώ απ την άλλη είναι εντελώς αναξιοποίητα τα δεδομένα που έχουν καταγραφεί από τα ίδια τα ΚΕΔΔΥ και αφορούν τις δράσεις τους, αλλά και των άλλων υποστηρικτικών δομών που σε συνεργασία πραγματοποιήσαμε σοβαρές υποστηρικτικές ενέργειες που συμβάλλουν στην εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των δομών της Ειδικής Αγωγής. Σίγουρα ο Περιφερειακός Διευθυντής οι Σχολικοί Σύμβουλοι Επιστημονικής και Παιδαγωγικής ευθύνης καθώς και οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης, έχουν μια ολοκληρωμένη άποψη των ποσοτικών και ποιοτικών δράσεων του ΚΕΔΔΥ, μέσα από την καθημερινή συνεργασία μας. Βάση ποιών κριτηρίων φθάσαμε λοιπόν στον εξωτερικό συντονισμό. Πως είναι δυνατόν από πάνω προς τα κάτω και από έξω προς τα μέσα να γίνεται ο συντονισμός των ΚΕΣΥ και ιδιαίτερα από Εκπαιδευτικούς μόνο και άτομα που δεν έχουν εμπειρία δράσεων του ΚΕΔΔΥ. Το κεφάλι του συντονισμού θα είναι εκτός σώματος, αρκετά σουρεαλιστικό. Αντίθετα είναι ευπρόσδεκτος ένας θεσμός Εξωτερικής Επιστημονικής Εποπτείας σε σταθερή βάση, με τα συνεργαζόμενα Πανεπιστήμια της περιοχής, όπου επιτυγχάνεται η εκπαίδευση του Εκπαιδευτικού και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, μέσω Παρουσιάσεις Περιστατικών (γνωμάτευση, υποστήριξη), θεωρητικών εισηγήσεων, αλλά και ενημέρωσης σε διαγνωστικά εργαλεία, νέες τάσεις, φιλοσοφίες και πρακτικές στην εκπαίδευση και παιδαγωγική. Σκοπός είναι η εκπαίδευση του προσωπικού, η αποφυγή burn out, συνοχή της ομάδας, ουσιαστικότερη παρέμβαση, αξιοποίηση επιστημονικών δεδομένων, διάχυση καλών πρακτικών κ.α Το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. αντί για συντονιστής να γίνει ένας καλός χρήσιμος συνεργάτης