• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Καβαζίδου' | 23 Μαρτίου 2018, 23:16

    Προτείνω να ξεκινήσουν αλλαγές από την κυτταρική μονάδα της εκπαιδευτικής ζωής, τη σχολική τα΄ξη και το σχολείο και σιγά σιγά να προσαρμόζονται οι υποστηρικτικές δομές στις ανάγκες της σχολικής μονάδας. Από το τοπικό στο περιφερειακό. Αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι ενώ ο σωρός προβλημάτων στον χώρο της Αγωγής Υγείας είναι το πρωτεύον, στην εκπαιδευτική αυτή μεταρρύθμιση (ΚΕΣΥ).. θεωρείται αμελητέο. Όταν κάτι αναγνωρίζεται ως σημαντικό, αυξάνεται η προσοχή σε αυτό, δίνετ;αι έμφαση και αυξάνονται οι παροχές με εξειδικευμένο προσωπικό για άμεση, αποτελεσματική και ποιοτική παρέμβαση. Ο στρατός αυτός δεν πμορεί να εκπροσωπηθεί από έναν στρατιώτη, οπλίτη... Χρειάζεται και στρατηγούς, ταξιάρχες, αξιωματικούς κτλ... Μα γιατί χρησιμοποιώ τέτοιες παρομοιώσεις; γιατί όταν προσδιορίζω με ρεαλισμό, δεν έχει αποτέλεσμα. Εξάλλου σε όλους μας αρέσουν οι ιστορίες και τα παραμύθια... ΕΠΊΣΗΣ, αγωγή υγείας δεν είναι μόνο η ψυχική και ψυχοκοινωνική υγεία. Είναι και η υγιεινή, η φυσική άσκηση και η διατροφή. Και ως διδάκτωρ με εκειδίκευση στα δύο τελευταία αντικείμενα, υπενθυμίζω ότι όλες οι νόσοι και νοσήματα προέκυψαν με έξαρση όταν πρωτοπροέκυψαν ΝΟΗΣΙΑΡΧΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΕΣ. ΑΣΚΕΙΣΤΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ η ψυχολογία ο γιατρός μας. Αυτές οι επιστήμες είναι πολύ νεώτερες από αυτές της ιατρικής επιστήμης, της διαιτολογίας και της γυμναστικής και προέκυψαν λόγω της παρακμάζουσας και υποτροπιάζουσας φυσικής και νοητικής μας κατάστασεως που κυριαρχούνται από την αρρώστεια της παράλυτης ΣΚΕΨΗΣ.