• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΡΑΠΗΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ' | 24 Μαρτίου 2018, 00:55

    ΑΓΑΠΗΤΕΣ,-ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ,-ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ,-ΤΕΣ ΣΥΝΔΙΑΒΟΥΛΕΥΟΜΕΝΟΙ,-ΕΣ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ "ΠΟΝΑΕΙ ΚΕΦΑΛΙ, ΚΟΨΕΙ ΚΕΦΑΛΙ" ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ Σ΄ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ "ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ". ΥΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΡΙΖΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ: 1. ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ, ΜΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, Ο ΘΕΣΜΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΑΔΙΕΞΟΔΩΝ ΣΤΟ ΚΑΘΑΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ. 2. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΣΜΟΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ π.χ. Σ.Σ.Ν., ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΙΤΙΩΝ (π.χ. ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΒΙΑΣ), ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΩΣΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙΜΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΠΕΡΙ π.χ. ΩΡΑΡΙΟΥ, ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑΣ κ.α. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ Η ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΙΚΗ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΚΥΡΙΕΣ, -ΟΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΤΕ-ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΟ ΘΕΣΜΟ !!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ