• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Κονιόρδος' | 24 Μαρτίου 2018, 16:23

    Όπως προβλέπεται στο παρόν άρθρο, «Οι αρμοδιότητες που ασκούν τα Κ.Ε.Σ.Υ. για την επίτευξη της αποστολής τους έχουν εκπαιδευτικό προσανατολισμό και είναι [...] β) Σε επίπεδο στοχευμένων εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων και δράσεων επαγγελματικού προσανατολισμού [...] ββ) Η παροχή υπηρεσιών που σχετίζονται με τον επαγγελματικό προσανατολισμό [..] i.β) Σε ατομικό επίπεδο, με την παροχή υπηρεσιών συμβουλευτικής για ζητήματα επαγγελματικού προσανατολισμού [...] των μαθητών των Β΄ και Γ΄ τάξεων του Λυκείου». Δεν υπάρχει καμία επιστημονική ή άλλη δεοντολογική τεκμηρίωση για τον αποκλεισμό μαθητών και βαθμίδων από τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Η διατύπωση αυτή φανερώνει άγνοια του νομοθέτη για τις ανάγκες επαγγελματικού προσανατολισμού και συμβουλευτικής των μαθητών και παραβλέπει την σημαντική μετάβαση από το Γυμνάσιο στο Λύκειο. Ακόμα, ο περιορισμός αυτός θα λειτουργήσει αρνητικά και στην προσπάθεια στήριξης για αναβάθμιση και ενίσχυση του ΕΠΑΛ αφού οι μαθητές του Γυμνασίου δεν θα είναι επαρκώς και ΈΓΚΥΡΑ ενημερωμένοι για τις δυνατότητες και ευκαιρίες του ΕΠΑΛ (π.χ. Τάξη μαθητείας) αλλά θα συνεχίζουν εγκλωβισμένοι στα κοινωνικά στερεότυπα για την «κατώτερη» τεχνική εκπαίδευση.